سه شنبه 12 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تخريب و ضبط وسايل زندانيان سياسی اروميه

خبرگزاری هرانا – صبح امروز گارد ويژه زندان مرکزی اروميه با مراجعه به بند ۱۲ زندان اروميه، ضمن تفتيش محل، اقدام به ضبط يادداشت ها و کتابهای زندانيان و تخريب وسايل آنها نمودند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، ماموران گارد ويژه زندان که تعداد آنها به ۴۰ تن می رسيد به دستور رياست زندان به بند زندانيان سياسی مراجعه کرده و پس از تفتيش کامل زندانيان آنها را به هواخوری منتقل کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گارد زندان پس از انتقال زندانيان به هواخوری اقدام به تفيش اتاق های بند نموده و کليه وسايل شخصی زندانيان، روزنامه، کتاب و يادداشت های آنها را با خود بردند، در اين بين سه زندانی به نامهای يوسف کاکه ممی، عثمان مصطفی پور و منصور آروند برای ساعاتی به انفرادی زندان منتقل شدند.

برخی از وسايل زندانيان در اين بازرسی تخريب شده است و به زندانی فوق الذکر پس از ساعتی ظهر امروز مجددا به بند ۱۲ بازگشتند.

گفتنی است، سه روز پيش سيد سامی حسينی زندانی سياسی محکوم به اعدام نيز از سوی حراست زندان به بهانه ملاقات با وکيل احضار و مورد تهديد و ارعاب قرار گرفته بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016