چهارشنبه 13 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا از دولت باراک اوباما خواستند به سفیر تازه ایران در سازمان ملل اجازه ورود ندهد

رادیو فردا ـ تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا از دولت باراک اوباما خواستند تا از صدور ویزا برای حمید ابوطالبی سفیر تازه ایران در سازمان ملل خودداری کند.

"رابرت مِنِندِز" رئیس کمیته روابط خارجی سنا در گفت و گو با خبرگزاری رویترز احتمال صدور ویزا از سوی وزارت خارجه آمریکا برای آقای ابوطالبی را نگران کننده خواند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جان مک کین سناتور ارشد جمهوری خواه هم گفته است نباید برای آقای ابوطالبی اجازه ورود به آمریکا صادر شود. سناتور جمهوری خواه تد کروز نیز پیش نویس قانونی را به سنا ارائه داده که بر اساس آن افرادی که در اقدامات خصمانه علیه آمریکا دخالت داشته‌اند از ورود به این کشور منع می‌شوند.

بنابر گزارش خبرگزاری ایسنا، دولت حسن روحانی به تازگی حمید ابوطالبی را به عنوان سفیر تازه ایران در سازمان ملل معرفی کرده است. گفته شده آقای طالبی از جمله دانشجویان تسخیر کننده سفارت آمریکا در سال ۱۳۵۸ بوده است اما وی در گفتگو با سایت خبر آنلاین گفته است در این مورد نقش مترجم را ایفا کرده است.

دولت آمریکا تاکنون از اظهارنظر درباره احتمال صدور ویزا برای حمید ابوطالبی خودداری کرده است. پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه ایران نیز در این باره خبری منتشر نکرده است .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016