دوشنبه 18 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آخرين وضعيت پرونده های سعيد مرتضوی

تهران – ايرنا – شاکی ˈسعيد مرتضویˈ دادستان سابق تهران و مدير عامل سابق سازمان تامين اجتماعی آخرين وضعيت پرونده های وی در ارتباط با تخلفات تامين اجتماعی و پرونده پاليزدار را تشريح کرد.

ˈپيمان حاج محمود عطارˈ عصر يکشنبه در گفت وگو با خبرنگار حقوقی و قضايی ايرنا درباره شکايت از مرتضوی در ارتباط با تخلفات تامين اجتماعی گفت: برای پيگيری شکايت خود امروز به شعبه ۱۵ دادسرای کارکنان دولت مراجعه کردم که بازپرس اعلام کرد اين پرونده در مرحله کارشناسی قرار دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی درباره آخرين وضعيت پرونده شکايت از مرتضوی به دليل بازداشت غيرقانونی در پرونده پاليزدار نيز اظهار داشت: در ارتباط با اين پرونده نيز بازپرس به نقل از دادستان تهران گفت که همه پرونده های مرتضوی به صورت يکجا رسيدگی می شود.

عطار افزود: پرونده هايی به صورت يکجا رسيدگی می شوند که هر دو پرونده در يک حالت رسيدگی باشد.

شاکی مرتضوی در پرونده پاليزدار اضافه کرد: اگر اتهام متهمی مربوط به سنوات گذشته و آماده تصميم گيری باشد، آن پرونده را نمی توان با پرونده های جديد رسيدگی کرد.

وی يادآور شد: سعيد مرتضوی پس از احضارهای فراوان، سال گذشته يک مرتبه در ارتباط با پرونده پاليزدار در شعبه ۱۵ دادسرای کارکنان دولت حضور يافت و در آن جلسه اتهامی به وی تفهيم نشد.

به گفته عطار، از مرتضوی در ارتباط با پرونده پاليزدار به اتهام بازداشت غيرقانونی و نشر اکاذيب شکايت شده است.

پرونده گزارش کميته تحقيق و تفحص مجلس شورای اسلامی از سازمان تامين اجتماعی نيز به شعبه ۱۵ دادسرای کارکنان دولت ارجاع شده و علاوه بر اين شکايت، دو وکيل دادگستری، جمعی از کارگران يک شرکت توليدی در چابهار و حدود يک هزار نفر از کارگران شرکت ها و کارخانه های توليدی کشور به عنوان بيمه شده تامين اجتماعی از مرتضوی شکايت کرده اند.

حجت الاسلام ˈغلامحسين محسنی اژه ایˈ دادستان کل کشور پيشتر در خصوص پرونده تامين اجتماعی اعلام کرده بود که اين پرونده توسط قضات مجربی در دادسرای کارکنان دولت در حال رسيدگی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016