پنجشنبه 21 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حاشیه‌های مراسم ختم پدر همسر سید محمد خاتمی؛ از حضور همسر رئیس جمهور تا علی دایی

مراسم بزرگداشت پدر همسر سید محمد خاتمی بعد از ظهر امروز با حضور چهره‌های مختلف سیاسی، برخی از وزرا و معاونین رئیس جمهور و نمایندگان مجلس در مسجد الغدیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم بزرگداشت حجت الاسلام علی اکبر صادقی در مسجد الغدیر واقع در میرداماد با حضور چهره‌های سیاسی، فرهنگی، هنری و ورزشی برگزار شد.

aliAkStarhim6.jpg
فاطمه کروبی در مراسم ترحیم حجت الاسلام علی اکبر صادقی

aliAkStarhim7.jpg
عفت مرعشی همسر هاشمی رفسنجانی

aliAkStarhim8.jpg
همسر سید محمد خاتمی

aliAkStarhim1.jpg

حضور گسترده افراد برای حضور در این مراسم و ازدحام مقابل درب این مسجد موجب ترافیک و تردد کند خودروها در مسیر خیابان میرداماد شده بود.

در این مراسم 9 نفر از وزراء و معاونان رئیس جمهور و همسر وی حضور داشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


از حاشیه‌های این مراسم سوال تکراری برخی از رسانه‌ها از موسوی خوئینی‌ها مبنی بر اینکه چرا به وی مرد خاکستری اصلاحات گفته می شود، بود که وی همچون گذشته اعلام کرد: این مسئله را از افرادی که چنین انتصابی را به من داده اند باید پرسید.

از دیگر سوال‌هایی که از حاضران این مراسم پرسیده می شد بحث نام نویسی برای دریافت یارانه بود، که اکثراً عنوان می کردند در مرحله اول برای دریافت یارانه ثبت نام نکردند و در این مرحله نیز قصد ثبت نام را ندارند.

به گزارش ایلنا در این مراسم احمد مسجدجامعی رئیس شورای شهر تهران، متکی وزیر خارجه دولت گذشته، مصطفی معین وزیر علوم دولت اصلاحات، رسول منتجب‌نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی، اسدالله عسگراولادی، محمدرضا عارف، جعفر توفیقی، قدرت الله علیخانی، آیت الله موسوی بجنوردی، کمال خرازی وزیر خارجه دولت اصلاحات، سیدیاسرخمینی، سعید حجاریان، محمد سلامتی، حسین مرعشی، انصاری راد، محمد جواد حق‌شناس، مصطفی هاشمی‌طبا رئیس سابق سازمان تربیت بدنی، عبدالله نوری، مسعود پزشکیان، محمدرضا خباز، حجت الاسلام علی‌عسگری، محمد نوری‌زاد، خشایار اعتمادی، علی دایی، محمد صدر، سعید شریعتی، هادی غفاری، رضا داوری اردکانی رئیس فرهنگستان علوم، زهرا اشراقی، موسوی خوئینی‌ها،محسن امین‌زاده، فیض‌الله عرب‌سرخی، غلامحسین کرباسچی، عفت مرعشی، فائزه هاشمی، مهدی هاشمی، علی اکبر صالحی، مصطفی کواکبیان، عبدالله نوری، سهیل محمودی، عبدالله ناصری، رضا کیانیان، امین تارخ حضور داشتند.

اسحاق جهانگیری، محمد نهاوندیان، مجید انصاری، بیژن نامدار زنگنه، حسن قاضی‌زاده هاشمی، محمود حجتی، حبیب الله بیطرف و صاحبه عربی، همسر روحانی نیز در این مراسم حضور داشتند.

aliAkStarhim2.jpg

aliAkStarhim3.jpg

aliAkStarhim4.jpg

aliAkStarhim5.jpg


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016