یکشنبه 24 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

همسر ريچارد فرای: فعاليت‌های "جاسوسی" فرای عليه آلمان نازی بوده است

ایسنا ـ عدن نبی، همسر ايرانی‌آسوری ريچارد فرای، در واکنش به اين که گفته شده همسرش جاسوس سيا بوده جوابيه‌ای منتشر کرده و گفته که شوهرش هيچ‌گاه از سيا، سازمان اطلاعات مرکزی آمريکا، پول نگرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) به نقل از بی‌بی‌سی فارسی، همسر ريچارد فرای در عين حال يادآوری کرده که فعاليت‌های "جاسوسی" فرای محدود به جنگ جهانی دوم و عليه آلمان نازی بوده است؛ موضوعی که پنهان نبوده و در نوشته‌های خود ريچارد فرای آمده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، احمد سالک، نماينده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه در تذکری خطاب به رئيس‌جمهور اظهار کرد: از رئيس جمهور و مسئولين می‌خواهم اجازه دفن جنازه منحوس ريچارد فرای جاسوس سيا و آمريکا را در کنار پپ پليد و دلال عتيقه جات و مشاور فرح پهلوی ندهد چرا که مردم اصفهان اين ننگ را تحمل نخواهند کرد و در اين صورت زاينده رود تبديل به مرده رود می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016