چهارشنبه 27 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اسلوويانسک در شرق اوکراين، در کنترل مردان مسلح هوادار روسيه

یورونیوز ـ اوضاع در شرق اوکراين لحظه به لحظه بغرنج تر می شود و تنشها افزايش پيدا می کنند.

آخرين گزارشها حکايت از آن دارد که مردان مسلح هوادار روسيه کنترل شهر اسلويانسک را در اختيار خود گرفته اند. مردان مسلحی که، به شهادت تصاوير ويدئويی، با استقبال گرم ساکنان شهرمواجه شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



خبرنگار ما در اسلوويانسک موفق شد با برخی از افراد محلی صحبت کند.

يکی از آنها در مورد مردان مسلح می گويد: « ما از اين افراد که از ما حفاظت می کنند متشکريم. هيچ کس از آنها نمی ترسد. ما بيشتر از آنهايی هراس داريم که هر لحظه ممکن است از منطقه «پراوی» بيايند.»

يک شبه نظامی مسلح در مورد پرچم روسيه بر روی يکی از تانکها می گويد: «اين يک پرچم اسلاو است. چرا بايد پرچم اوکراين را داشته باشيم، ما به اوکراين احتياج نداريم.»

خبرنگار ما در اوکراين می گويد: «طرفداران روسيه در حال تقويت موقعيت خود در اسلوويانسک و اين بار مجهز به تانک هستند. آنها در انتظار حمله نيروهای اوکراين بسر می برند.»

دولت اوکراين همچنان در تصميم گيريها تنهاست و توان مقابله نظامی با يکی از عظيم ترين ارتشهای جهان يعنی روسيه را نخواهد داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016