یکشنبه 14 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

امام جمعه موقت تهران: نقشه‌های خطرناکی برای مجلس خبرگان کشیده‌اند

دیگربان - کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران نسبت به «نقشه‌های خطرناک» عده‌ای برای مجلس خبرگان رهبری هشدار داده و گفته باید در مقابل این افراد و نقشه‌ها «هوشیار» بود.

به گزارش خبرگزاری «رسا»٬ آقای صدیقی روز شنبه (۱۳ اردیبهشت) در بابل افزوده «دشمن» با استفاده از «نفوذی‌های خود» قصد دارد نفوذ خود در انقلاب را بیشتر کند.

وی گفته «از ابتدای انقلاب عده‌ای نفوذی خودشان را در بین نیروهای انقلاب جای دادند و سعی کردند تا خود را همراه آن نشان بدهند٬ اما به تدریج ماهیت خود را علیه این نظام و ملت و ولایت فقیه نشان دادند.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی از این عوامل «نفودی» به عنوان «سردمداران فتنه‌های» دو دهه اخیر انقلاب یاد کرده و افزوده «عده‌ای نفوذی خواستند تا در فتنه ۱۸ تیر ۷۸ و نیز فتنه ۸۸ این نظام را سرنگون کنند.»

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود به عده‌ای اشاره کرده که «با پذیرش قطعنامه جام زهر را به امام راحل تحمیل کردند.»

به گفته وی «بسیار افرادی بودند که برای این نظام به زندان رفتند و شکنجه شدند اما امروز آنچنان از مسیر اسلام و انقلاب جدا گشتند که منکر کلام الهی و رسول خدا می‌شوند.»

کاظم صدیقی در دو هفته گذشته حملات تندی متوجه حسن روحانی٬ اکبر هاشمی رفسنجانی٬ محمد خاتمی و افراد دیگری کرده که به گفته وی در صف «غرب‌گرایان» هستند.

صدیقی به همراه دیگر روحانیون نزدیک به علی خامنه‌ای بار‌ها از این افراد و جریان‌های حامی آن‌ها به عنوان «خطری» برای انقلاب یاد کرده و نسبت به برنامه‌ریزی آن‌ها برای تغییر ترکیب مجلس خبرگان هشدار داده‌اند.

احمد جنتی نیز چندی پیش بی‌آنکه نامی از این افراد و جریان‌ها ببرد٬ هشدار داده بود که عده‌ای قصد تصرف مجلس خبرگان را دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016