پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش پليس پايتخت به تجمع غيرقانونی معترضين به وضعيت حجاب

رييس پليس پايتخت نسبت به برگزاری تجمع غيرقانونی معترضين به وضعيت حجاب در ميدان فاطمی واکنش نشان داد و گفت: رعايت قانون در وهله اول بايد مدنظر آحاد جامعه باشد.

سردار حسين ساجدی نيا در گفت‌وگو با خبرنگار«حوادث» خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره تجمع غيرقانونی روز چهارشنبه تعدادی از افراد در ميدان فاطمی تهران گفت: پايبندی به قانون بايد فصل‌الخطاب همه مردم در نظام اسلامی باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با تاکيد بر اينکه مباحث اخلاقی و به ويژه بحث عفاف و حجاب از موضوعات بسيار مهمی است که دين اسلام نيز بر رعايت و حفظ حرمت آن تاکيد ويژه داشته است درباره تجمعی که روز چهارشنبه در اعتراض به وضعيت حجاب در ميدان فاطمی برگزار شد، گفت: همه ما از دغدغه‌های دوستداران پرشور و انقلابی در حوزه حجاب آگاهيم. اما اين موضوع باعث نمی‌شود که بدون اخذ مجوز اقدام به برپايی مراسم يا تجمعی شود.

رييس پليس پايتخت ادامه داد: بنابراين رعايت قانون در وهله اول بايد مدنظر آحاد مردم جامعه به ويژه دوستداران انقلاب باشد و آنان در چارچوب مقررات پيگير مطالبات و خواسته‌های خود باشند.

ساجدی نيا با بيان اينکه پليس به عنوان تامين‌کننده نظم و امنيت عمومی در راستای عمل به قانون حرکت کرده و خواهد کرد، گفت:‌ بنابراين پليس با هرگونه هنجارشکنی فارغ از موضوع برخورد کرده و می‌کند که در مورد تجمع اخير نيز اقدامات قانونی در خصوص هدايت‌کنندگان تجمع‌ در دستور کار پليس قرار گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016