یکشنبه 21 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت سراج الدین میردامادی، روزنامه نگار و فعال اصلاح طلب

سراج الدین میردامادی، روزنامه نگار و فعال اصلاح طلب بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار کلمه، سراج الدین میردامادی که روز گذشته برای ادای پاره ای توضیحات به دادسرای اوین احضار شده بود، بازداشت شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فاطمه موسوی، همسر این فعال سابق دانشجویی در صفحه فیس بوک خود نوشته است: قرار بود دیروز هم مانند بسیار دفعات قبل برای ادای پاره ای توضیحات بروی دادسرا، ولی تا صبح منتظر تماس ات ماندم و خبری از بازگشت ات نشد . امروزصبح از طریق وکیل ات خانم پورفاضل خبردار شدم که بازداشت شده ای و در اوین هستی! مبارکت باد این سربلندی

سراج‌الدین میردامادی که در مصاحبه های خود تاکید کرد ه بود به مشی اصلا‌ح‌طلبی در چارچوب قانون اساسی معتقد است از نخستین کسانی بود که پس از پیروزی حسن روحانی به کشور بازگشت اما در فرودگاه پاسپورتش ضبط و برای بازجویی به اداره اطلاعات مشهد احضار شد.

پس از پایان بازجویی ها و تشکیل دادگاه، قاضی صلواتی برای وی نقص پرونده اعلام کرد و بازجویی های وی در سپاه ادامه پیدا کرد.

اتهام سراج الدین میردامادی در کیفر خواست صادره از سوی دادستانی تهران اقدام علیه امنیت نظام عنوان و با قرار کفالت آزاد شد اما سپاه به اتهامات وی “اجتماع و تبانی” را اضافه کرد.

سراج‌الدین میردامادی پیشتر در روزنامه‌های جهان اسلام، توس و حیات نو فعالیت می‌کرد و عضو اسبق شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت است.وی در سال‌های ۷۸ تا ۸۱ معاون مدیرکل انتخابات وزارت کشور دولت محمد خاتمی بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016