دوشنبه 29 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توضيحات مازيار شکوری گيل چالان درباره اطلاعیه سايت ندای آزادی در رابطه با ادعاهای وی خطاب به علی اصغر غروی

سايت ندای آزادی وابسته به نهضت آزادی درمورد ادعاهای اينجانب خطاب به دکترعلی اصغرغروی عضو شورای مرکزی نهضت آزادی مدعی شده است:

اينجانب نامه به دکترابراهيم يزدی را که با عنوان "جناب دکترابراهيم يزدی حقوق ملت را مطالبه کنيد نه منفعت دولت را" به سايت ندای آزادی ارسال نکرده ام. حال آنکه اينجانب نامه به جناب دکتريزدی را هم به سايت ندای آزادی وهم ديگرسايت وابسته به اين تشکل يعنی سايت ميزان خبرارسال داشته ام. اما متأسفانه ازانتشارنامه اينجانب خودداری شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مضافا سايت مذکورمدعی شده است که لينک فعال نامه اينجانب به دبيرکل نهضت آزادی درزيرنامه اينجانب قرارگرفته بوده، اما تا بدانجا که بنده به ياد دارم وقتی اينجانب ودوستان به نامه درج شده جناب دکترغروی درسايت ندای آزادی نگاه ميکرديم راجب نامه اينجانب به دکتريزدی جزتوضيحات سطوراول به عنوان توضيح چيزی ديگرنيافتيم. ازاين جهت با ديدن توضيحات سايت ندای آزادی وديدن لينک فعال ارجاع به نامه اينجانب واقعا متعجب شدم. اينکه سايت مذکورپس ازمدتی اين لينک را فعال کرده يا خير اينجانب قضاوتی نخواهم کرد اما چنانچه اينجانب متوجه نشده ام اميدوارم سايت مذکورعذراينجانب را پذيرا باشد.

علاوه براين قابل ذکراست که پاسخ اينجانب به نامه دکترغروی که حاوی تعدد سئوالات ازاينجانب بود به سايت ندای آزادی ارسال شده اما تا کنون سايت ندای آزادی پاسخ اينجانب به نامه دکترغروی را منتشرنکرده است.

لازم به ذکر است که در توضيحات سايت مذکور ادعا شده است:

«سايت ندای آزادی حق درج و يا عدم درج مطالب دريافتی را همواره برای خود محفوظ ميداند»

گويی براين اساس است که تا کنون سايت ندای آزادی پاسخ اينجانب به دکترغروی را منتشرنکرده است. حال اينکه اين عضومحترم شورای مرکزی نهضت آزادی بودند که باطرح سئوالات متعدد ازايجانب مطالبه جواب نموده بودند. ازاين حيث برسايت وابسته به نهضت آزادی واجب بود واست که پاسخ ارسالی اينجانب به دکترغروی را منتشرکند.

با تشکر
مازيار شکوری گيل چالان


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016