دوشنبه 29 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حکم زندان برای مسعود شمس نژاد، وکيل دادگستری

موکریان ـ دادگاه انقلاب برای مسعود شمس نژاد در اروميه، حکم زندان صادر کرد.

به دنبال برگزاری يک جلسه محاکمه در شعبه دوم دادگاه انقلاب اروميه، امروز يکشنبه ۹۲/۲/۲۸ رای قاضی شيخلو مبنی بر ۴ ماه حبس تعزيری برای مسعود شمس نژاد صادر شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عثمان مزين وکيل شمس نژاد در گفتگوی کوتاه تلفنی با آژانس خبری موکريان به خبرنگار ما گفت ''بنا بر رای صادره توسط رياست محترم شعبه دوم دادگاه انقلاب اروميه برای موکل بنده در خصوص اتهام عضويت در گروه های معارض نظام قرار منع تعقيب صادر شده ولی در رابطه با اتهام فعاليت تبليغی عليه نظام مستندا به مواد ۵ - ۲۱۱ - ۱۹ قانون مجازات اسلامی به تحمل ۴ ماه حبس تعزيری درجه ۶ محکوم شده است''.

مزين در پايان اين گفتگو افزود ''بنده و همکارانم (صالح نيکبخت و عباس جمالی) به اين حکم اعتراض داريم چون با توجه به دفاعيات و روند جلسه دادگاه و محتويات پرونده مبنی بر اينکه هيچ دليلی محکمه پسندی در آن ارايه نشده بود، انتظار می رفت موکل ما از تمامی اتهامات انتسابی تبريه حاصل نمايد. فلذا در مهلت مقرر قانونی (بيست روز) نسبت به حکم صادره اعتراض خواهيم کرد''.

شايان ذکر است روز هفدهم ماه جاری جلسه رسيدگی به اتهامات مسعود شمس نژاد در شعبه دوم دادگاه انقلاب اروميه به رياست قاضی شيخلو با حضور نماينده دادستان و وکلای مدافع نامبرده به صورت غيرعلنی برگزار شده بود.

يادآور ميگردد يکسال پيش شمس نژاد ۳۷ روز را در بازداشتگاه اداره اطلاعات سپری کرد و سپس با توديع وسيقه يک ميليارد تومانی از زندان آزاد شد تا به موجب آن بازداشت چنين پرونده ای برايش تدارک ديده شود و روانه اين دادگاه گردد و اسفندماه سال گذشته نيز پروانه وکالت وی قبل از رسيدگی دادگاه به پرونده نامبرده بدون ذکر مدت زمان معين از سوی کانون وکلای استان آذربايجان غربی تعليق شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016