پنجشنبه 8 خرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مدافعان حقوق حیوانات در استرالیا با صادرات گوسفند زنده به ایران مخالفت کردند

رادیو زمانه - «انجمن سلطنتی جلوگیری از ظلم به حیوانات استرالیا» با صدور بیانیه‌ای از روش ذبح گوسفندها در ایران ابراز نگرانی کرد و از دولت استرالیا خواست تا در صادرات گوسفند زنده به ایران تجدید نظر کند.

«انجمن سلطنتی جلوگیری از ظلم به حیوانات استرالیا» از روش ذبح گوسفندها در ایران ابراز نگرانی کرد.

به‌گزارش گاردین، این انجمن در بیانیه خود گفته است: «بهترین روش تضمین حقوق حیوانات استرالیایی این است که آن‌ها با استانداردهای داخل استرالیا ذبح شوند و سپس گوشت آن‌ها صادر شود.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


استرالیا از زمان وقوع انقلاب اسلامی در ایران به این کشور احشام زنده صادر نمی‌کرد اما به‌تازگی وزیر کشاورزی استرالیا از توافق با ایران در رابطه با صادرات دوباره گوسفند و احشام زنده استرالیایی به این کشور خبر داد.

پیش از انقلاب ایران این کشور بزرگ‌ترین واردکننده گوسفند زنده از استرالیا بود.

اندرو ویلکی، از نمایندگان مستقل پارلمان استرالیا نیز با از سرگیری صادرات گوسفند زنده به ایران مخالفت کرده و این اقدام را گامی به پس در رعایت استانداردهای حقوق حیوانات دانسته است.

این نماینده پارلمان صادرات احشام زنده به کشورهایی که به‌دلیل آنچه وی بدنامی آن‌ها در نحوه رفتار با حیوانات نامید، «وحشتناک» دانست.

به‌گفته مقام‌های استرالیایی از سرگیری دوباره صادرات گوسفند زنده به ایران می‌تواند سالانه بیش از ۲۰میلیون دلار برای این کشور ارزآوری کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016