جمعه 9 خرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
1 خرداد» بهزاد نبوی آزاد شد
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عارف با بهزاد نبوی دیدار کرد

32-276.jpg
رئیس بنیاد امید ایرانیان با بهزاد نبوی دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف، رئیس بنیاد امید ایرانیان، در این دیدار ضمن اظهار خشنودی از آزادی بهزاد نبوی، برای وی آرزوی سلامتی و بهروزی کرد.

بهزاد نبوی نیز با اشاره به اقدام اخلاقی عارف در کناره‌گیری از رقابت انتخاباتی سال گذشته که منجر به پیروزی حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی شد، گفت: به عنوان یک شهروند ایرانی بر خود واجب می‌دانم که از این اقدام اخلاقی شما که روند انتخابات را تغییر داد، تشکر کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمد رضا عارف می‌گوید حصر موسوی و کروبی باید با محوریت دولت حل شود
با گزارش رادیو فردا محمدرضا عارف، عصو مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران، ابراز امیدواری کرده تا حصر میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی به گفته وی با «تدبیر و محوریت دولت» حل شود.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، آقای عارف این سخنان را چهارشنبه شب و در دانشگاه سیستان و بلوچستان عنوان کرده است.

حسن روحانی، در دوران تبلیغات انتخاباتی و پس از رسیدن به مقام ریاست جمهوری وعده داده که مسئله حصر رهبران معترضان به نتایج انتخابات سال ۱۳۸۸ و زندانیان سیاسی را پی گیری کند.

میرحسین موسوی و مهدی کروبی، دو نامزد معترض به نتایج انتخابات دهم ریاست جمهوری هستند که همراه با زهرا رهنورد، همسر آقای موسوی، از زمستان ۱۳۸۹ در حبس خانگی به سر می‌برند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016