شنبه 31 خرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

جواد لاریجانی: احمد شهيد صلاحيت گزارشگری ندارد و حرفهايش بی اعتبار است

مهر - دبيرستاد حقوق بشر قوه قضائيه گفت: احمد شهيد نه صلاحيت گزارشگری دارد و نه گزارش هايش دارای اعتبار است.

محمدجواد لاريجانی روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارشهای احمد شهيد گزارشگر حقوق بشر عليه ايران گفت: اين فرد چهارمين گزارشگر حقوق بشر در ايران است و آخرين نفر نيز نخواهد بود. گزارشهای اعلام شده بر عليه ايران تهاجمی است و هر وقت می خواهند عليه ما اقدامی انجام دهند حقوق بشر را مطرح می کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دبير ستاد حقوق بشر قوه قضائيه ادامه داد: نظام قضائی ما با هويت ملی عجين است و کسانی که سر سازگاری ندارند از باب حقوق بشر وارد می شوند.

به گفته او، احمد شهيد نه صلاحيت گزارشگری را دارد و نه گزارش هايش دارای اعتبار است.

لاريجانی با اشاره به اينکه ارتقای نيروی انسانی يکی از کارهای مهم در قوه قضائيه است گفت: ارتقای نيروی انسانی با سواد بايد در قوه قضائيه مورد توجه قرار گيرد چرا که اين قوه حرفه ای ترين تشکيلات حکومتی کشور است. در حال حاضر هيچ فردی کمتر ليسانس جذب نمی شود در حالی که ممکن است معاون وزيری براساس قانون با ديپلم تعيين شود.

او با اشاره به استفاده از تکنولوژی در قوه قضائيه گفت: بکارگيری تکنولوژی موجب تسريع دادرسی می شود تا دعوی ها و پرونده ها راحت تر پيگيری شود.

دبيرستاد حقوق بشر قوه قضائيه با اعلام اينکه کار قوه قضائيه فقط رسيدگی به دعوی نيست، گفت: بحث پيشگيری از جرم و گسترش عدالت در دستور کار قوه قضائيه است. من به آينده قوه اميدوار هستم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016