جمعه 13 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

جن گیر معروف احمدی نژاد، مشاور و همکار مدیر جدید بند ۳۵۰

غییر مدیریت بند ۳۵۰ و تعیین فردی بی تجربه پس از پنجشنبه سیاه و تهاجم خونین به این بند و مضروب و مجروح کردن تعداد زیادی از زندانیان، تبعات خواسته و ناخواسته ای داشته که ناآگاهی و سوءمدیریت رییس جدید عمده ترین عامل آن است.

به گزارش خبرنگار کلمه، یکی از مهمترین تغییر و تحولات اخیر در مهمترین زندان سیاسی کشور، انتصاب فردی به نام مسعود اعتمادیان از مددکاران اوین است که پس از رد پیشنهاد مدیریت این بند از سوی کلیه مدیران باسابقه سازمان زندانها صورت گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی که سابقه مدیریتی در سازمان زندانها نداشته و هیچ اطلاع و شناختی نیز از وضع این بند و زندانیان ویژه آن ندارد، اخیرا دست به اقدامات نامعمولی می زند.

بر اساس این گزارش، اعتمادیان از ارادتمندان “جن گیر معروف احمدی نژاد” است که هم اکنون در بند ۳۵۰ در حالی طی دوره حبس خود است. بر این اساس مدیر جدید بند ۳۵۰ در بسیاری از مسائل تحت تاثیر این جن گیر و مدعی رفتارهای خارق العاده بوده و این فرد عملا نقش مشاور وی را داشته و او را هدایت می کند.

عملکرد مدیر جدید بند ۳۵۰ زندان اوین و تاثیری که جن گیر مذکور و برخی افراد مشابه او بر رفتار و تصمیمات مدیریت بند ۳۵۰ دارند، مشکلات تازه ای در این بند ایجاد کرده که در صورت تداوم می تواند به یک سلسله بحران های جدید در این بند منجر شود.

این گزارش حاکی است، مسئولان زندان نیز تاکنون هیچ برخورد و واکنشی به این پدیده نداشته اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016