یکشنبه 15 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

دعوای آب بين نمايندگان اصفهان و چهارمحال و بختياری

ایسنا ـ نماينده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی، از اظهارات حسن کامران نماينده‌ی اصفهان در نطق ميان دستور وی انتقاد کرد.

حميدرضا عزيزی فارسانی درتذکری آيين نامه‌ای در جلسه علنی صبح امروز يکشنبه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نطق ميان دستور امروز حسن کامران گفت: آقای کامران يکی از همکاران شما خط قرمزی کشيد و ۵۰ هزار نفر از مردم ما به خاطر اين خط قرمز‌ کشيدن‌ها به خيابان ريختند و اين موضوع استان ما را نا امن کرد. حالا هم شايد جملات وحرف‌های شما باعث شود ۵۰۰هزار نفر به خيابان‌ها بريزند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او گفت: من از دبير شورای عالی امنيت ملی می خواهم با اين حرکات و حرف‌های کذب و دروغ و آمارهای غلط برخورد کنند.

نماينده‌ی مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی گفت: نبايد اين طور باشد که به يک نماينده و لباس اصيل و محجوب ايرانی آن هم برای جذب رای توهين شود. ما که شعار لپ سرخ و کلاه نمدی نمی‌دهيم که رای جمع کنيم. من يک متخصص بودم و مردم به من رای دادند.

عزيزی فارسانی ادامه داد: ما معتقديم وزير هم کار کارشناسی را قبول دارد. ما می‌گوييم با انتقال آب مازاد مخالف نيستيم اما راه انتقال کار کارشناسی است و نه تهديد و عوام فريبی .

علی لاريجانی رئيس مجلس در واکنش به اين تذکر گفت: توصيه من اين است که در مورد مسائلی که مربوط به آب است و جنبه‌ی علمی دارد مبنای تصميم گيری نگاه ملی و کار کارشناسی باشد چرا که کشاندن اين مباحث به مسائل منطقه‌ای به نفع کليت کار کشور نيست.به ويژه اين که بايد فضای رفاقت و دوستی در مجلس حاکم باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016