شنبه 21 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

ضرب و شتم عکاس خبرگزاری فارس + تصویر

سحام: میلاد علایی، عکس خبرگزاری امنیتی فارس ، توسط دبیر فعلی سرویس عکس این خبرگزاری مورد ضرب و شتم قرار گرفت و مصدوم شد.

وی ضمن انتشار سه عکس در صفحه فیس بوک خود در این باره نوشته است:

ظهر روز دوشنبه ۱۶ تیرماه ۱۳۹۳ ، سرپرست فعلی گروه عکس خبرگزاری فارس (ناصر عظیمی) به دلیل اعتراض اینجانب ( میلاد علایی) مبنی بر علت حذف نام و عدم آفیش برنامه عکاسی . مورد ضرب و شتم قرار گرفتم. لازم بذکر است نامبرده سابقه چنین اقداماتی را در پرونده کاری خود داشته و بر همین اساس اقدامات قضایی علیه سرپرست فعلی در حال پیگیری می باشد.

farsphotozarbshtm.jpg

از طرف دیگر این حادثه با واکنش برخی عکاسان فعال در عرصه مطبوعات ایران همراه شد . آزین حقیقی در صفحه فیسبوکش نوشته:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


با توجه به اتفاقات اخیر و ضرب شتم عکاس خبرگزاری فارس (میلاد علایی) ، بنده به عنوان عکاس خبرگزاری فارس اعلام می کنم هیچ گونه امنیت جانی در این خبرگزاری ندارم و سعی می کنم تا تکلیف آقای ناصر عظیمی با مراجع قضایی حل نشود ، وارد این خبرگزاری نشوم…اگر برای من اتفاقی بیفتد ، خبرگزاری فارس باید جوابگو باشد. صرفا جهت اطلاع.

گفتنی ست ناصرعظیمی عکاس و مسئول آرشیو خبرگزاری فارس بوده است که در پی استعفای مدیر کل سرویس عکس و کاریکاتور فارس ، سرپرستی سرویس عکس این خبرگزاری را برعهده گرفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016