شنبه 21 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
8 اردیبهشت» اجرای حکم ۴۰ ضریه شلاق مقابل مدرسه‌ای دخترانه در بیرجند
پرخواننده ترین ها

دو روزه‌خوار و دو سارق در ملاء‌عام شلاق خوردند

iggflaxbv.jpg
به گزارش شیرازیس، با حکم دادستان شیراز حکم شلاق چهار مجرم در روز جمعه قبل از برگزاری مراسم نماز جمعه شیراز و در حضور عموم مردم در کنار مصلی نماز جمعه اجرا شد.

بنا براین گزارش، دو نفر از این مجرمین به جرم سرقت به مجازات شلاق محکوم شده اند و دو نفر دیگر دائم الخمر بوده و در ماه مبارک رمضان نیز در ملأعام اقدام به شرب خمر کرده اند که بنا به حکم دادگاه و دادستان شیراز مستوجب اجرای حد شرعی در ملأعام گردیدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اغلب مردم حاضر در محل از اجرای حکم شلاق مجرمین احساس رضایت کرده و با سربرآوردن تکبیر در محل، اجرای حد شرعی و حکم مجازات اسلامی در جامعه را لازم دانسته چون این اقدام باعث عبرت گرفتن افراد جامعه و ترس و دلهره افتادن در دل مجرمین خواهد شد و از دستگاه قضایی بابت برخورد قاطع با مجرمین تشکر کردند و از مسئولین دستگاه قضایی خواستند تا این اقدام مقطعی نباشد و در خصوص کلیه مجرمین برخورد قاطع صورت گیرد تا امنیت کامل در جامعه برقرار شود و در این صورت کسی خیال اقدام به اعمال خلاف قانون را به عقل خود راه نخواهد داد.

405147675883.jpg

تعداد زیادی از مردم روزه دار حاضر در محل نیز خواستار برخورد جدی با اشخاصی که اقدام به روزه خواری در جامعه می کنند و تعدادی از واحدهای تجاری همچون رستوران ها، ساندویچی ها و ... که در طول روز اقدام به فروش ساندویچ و ... می نمایند، شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016