دوشنبه 23 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

آزادی سيامک قادری روزنامه نگار سبز پس از ۴ سال حبس

* ديدار با مادر سهراب بلافاصله پس از آزادی

سيامک قادری روزنامه نگار و از زندانيان سبز سال ۸۸ ظهر امروز از زندان آزاد شد و پس از آزادی از زندان اوين با دسته گلی مستقيم به ديدار پروين فهيمی مادر سهراب اعرابی رفت.

به گزارش خبرنگار کلمه، سيامک قادری که مرداد‌ماه سال ۸۹ بازداشت شد و به اتهام تبليغ عليه نظام، تشويش اذهان عمومی و نشر اکاذيب توسط شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به رياست قاضی مقيسه به چهار سال زندان محکوم شد ظهر امروز از زندان آزاد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مادر سهراب اعرابی امروز پس از حضور قادری با قرآن و اسفند و گل و گلاب از اين زندانی جنبش سبز استقبال کرد.

مادر سهراب در اين ديدار با خوشامدگويی و بيان اينکه آزادی تک تک شما زندانيان سياسی از اهداف و آرزوهای من است، گفت: خوشحالم از اينکه شما آزاد شديد. ای کاش قبل از ديدن من به ديدار مادرتان می رفتيد، اين نشان می دهد که شما نسبت به ما مادران شهدا بسيار اظهار لطف داريد.

سيامک قادری نيز گفت: من قبل از رفتن زندان با ديدن عکس سهراب احساس کردم اين اتفاق برای فرزند خودم افتاده است و تا زندان نرفتم آرام نگرفتم. اين روزنامه نگار زندانی سبز خطاب به مادر سهراب گفت: شما باعث افتخار من هستيد و به هم بندان خود گفتم بعد از آزادی مستقيم به ديدار مادر شهيد سهراب اعرابی خواهم رفت که برای شما سلام رساندند.

مادر سهراب نيز در پاسخ گفت: شما همه فرزندان من هستيد. او گفت: خوشحال هستم که سهراب راه خود را درست انتخاب کرده و اين برای من افتخاری بزرگ است. خانم فهيمی گفت: امروز يکی از روزهای خوب زندگی ام هست و آرزوی قلبی ام اين است که همه زندانيان سياسی و آقايان مهندس موسوی و کروبی رهبران جنبش سبز و خانم دکتر رهنورد آزاد شوند.

مادر سهراب در اين ديدار دسته گلی را به پاس مقاومت سيامک قادری و همچنين شاخه گلی را برای صبوری و پايداری همسر وی به آنها تقديم کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016