جمعه 27 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

جواد کریمی قدوسی: حضور خاتمی در برنامه‌های نظام ممنوع شده است

جواد کریمی قدوسی از «ممنوعیت» حضور محمد خاتمی در بیت رهبری٬ سمینار‌ها و برنامه‌های نظام خبر داده و گفته علت شرکت نکردن خاتمی در مراسم ماندلا و کنفرانس برلین «ممنوع‌الخروجی» وی بوده است.

آقای کریمی قدوسی گفته که این ممنوعیت مصوبه شورای عالی امنیت ملی در سال ۸۸ است که درباره میرحسین موسوی و مهدی کروبی نیز به اجرا درآمده است.
وی افزوده موسوی و کروبی علاوه بر «حصر خانگی»٬ «ممنوع‌الخروج»٬ «ممنو‌ع‌البیان» و «ممنو‌التصویر» شده‌اند.

این نماینده مجلس اضافه کرده بر اساس این مصوبه محمد خاتمی «حصر خانگی» نشده٬ اما ممنوعیت‌های دیگری برای وی در نظر گرفته شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کریمی قدوسی گفته «هنگامی که خاتمی قصد داشت در جریان مراسم ماندلا و کنفرانس برلین شرکت کند، با استناد به همین مصوبه و به عنوان یکی از سران فتنه، ممنوع‌الخروج شد.»

این نماینده محافظه‌کار مجلس اظهار کرده «همان‌طور که خاتمی نتوانست در مراسم تحلیف رئیس جمهور {حسن روحانی} شرکت کند، در سمینار‌ها و سخنرانی‌ها نیز نمی‌تواند شرکت داشته باشد.»

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش «نافرجام» روحانی برای دعوت از محمد خاتمی برای حضور در جشن بازگشایی مدارس و مراسم تحلیف خود خبر داده است.
به گفته این نماینده مجلس «همان‌طور که خاتمی نمی‌تواند در هیچ یک از مراسم رسمی نظام شرکت کند به مراسم بیت رهبری هم دعوت نمی‌شود.»

۱۰ نماینده مجلس چندی پیش در تذکری به مصطفی پورمحمدی٬ وزیر دادگستری از وی خواسته بودند مصوبه شورای عالی امنیت ملی در اعمال محدودیت علیه محمد خاتمی را پیگیری کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016