جمعه 27 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

عضو جبهه پایداری: برای همه موجودات حجاب در نظر گرفته شده است

1390113009234066.jpg
دیگربان - قاسم روانبخش عضو «جبهه پایداری» می‌گوید تمام موجودات «حجاب» دارند٬ کتاب‌های «نامشروع» و «غیرانسانی» در ایران چاپ می‌شود و به منتقدان «بد‌حجابی» در حوزه‌ها هم اجازه سخنرانی نمی‌دهند.

آقای راونبخش در همایش «پشت پرده سیاسی پدیده بی‌حجابی» که در مشهد برگزار شده بود٬ این مطالب را بیان کرده و از «بی‌حجابی» به عوان «توطئه‌ای» یاد کرده که وارد ایران شده و رو به گسترش است.

وی «حجاب» را امری «فطری» و «طبیعی» دانسته که «برای تمام موجودات این مقوله در نظر گرفته شده است.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این روحانی محافظه‌کار به نام موجوداتی که دارای حجاب هستند اشاره‌ای نکرده است.

روانبخش در بخش دیگری از سخنان خود گفته که «امروز برای بیان حقایق پشت پرده جریان بی‌حجابی حتی در حوزه علمیه نیز به ما اجازه سخنرانی نمی‌دهند و یا فضای سخنرانی را تغییر می‌دهند.»

وی اضافه کرده «اکنون به جرات می‌توان گفت لیبرالیسم جهانی می‌خواهد با نهادینه کردن فرهنگ بی‌حجابی تمام افراد را در سیطره خود قرار دهد.»

این عضو «جبهه پایداری» از سیاست‌های فرهنگی دولت حسن روحانی نیز انتقاد کرده و گفته «برخی سران دولت خواستار برداشتن ممیزی در آثار فرهنگی به ویژه کتاب هستند.»

به گفته وی «اکنون شاهدیم که در چاپ کتاب و کتابخوانی، رمان‌هایی نامشروع و غیرانسانی در حال چاپ است.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016