یکشنبه 29 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

سایت ایران هسته‌ای: ایران و ۱+۵ توافق‌نامه جدیدی امضاء کرده‌اند

سایت ایران هسته‌ای خبر داد، بر خلاف آنچه عموما در رسانه ها گفته شده، آنچه روز جمعه اتفاق افتاد، تمدید توافق ژنو نیست بلکه تمدید مذاکرات به همراه یک توافق موقت 4 ماهه جدید است



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دیگربان - سایت «ایران هسته‌ای» از امضای توافق‌نامه چهار ماهه جدیدی ایران با گروه ۱+۵ در پایان مذاکرات «وین ۶» خبر داده است:

newagreemen5va1july.jpg

---------------------------------------------------------------------

این سایت گزارش کرده طرفین مذاکره روز جمعه توافق‌نامه چهار ماهه‌ای را امضاء کرده‌اند که «تعهدات» جدیدی را برای ایران و گروه ۱+۵ متفاوت از آنچه در توافق ژنو وجود داشت٬ معین کرده است.

تیم‌های مذاکره کننده ایران و ۱+۵ روز جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۳ توافق کردند مذاکرات با هدف دست‌یابی به یک توافق جامع، چهار ماه دیگر –تا پاییز ۹۳- تمدید شود.

سایت «ایران هسته‌ای» نوشته این توافق‌نامه با «عجله» تهیه شده و تاکنون جزئیات آن به خصوص تعهدات ایران منتشر نشده است.

بسیاری از محافظه‌کاران تندرو از تصمیم دولت حسن روحانی در منتشر نکردن جزئیات مذاکرات هسته‌ای و توافق‌نامه «ژنو» انتقاد کرده و خواستار اطلاع‌رسانی شفاف از سوی دولت در این زمینه هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016