شنبه 11 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

آيت الله جنتی: فتنه ۸۸ برای براندازی شروع شد

ايسنا - رييس شورای هماهنگی تبليغات اسلامی گفت: حيات و زندگی انقلاب اسلامی به اين است که مردم در صحنه ها حضور داشته باشند.

آيت الله احمد جنتی در آستانه سالروز آغاز به کار شورای هماهنگی تبليغات اسلامی در تبيين ميزان موفقيت اين شورا در راستای اهداف متعالی انقلاب اسلامی گفت: شورای هماهنگی تبليغات اسلامی، يک نهاد انقلابی ست که از اولين روزهای بعد از پيروزی انقلاب اسلامی تشکيل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او در ادامه با بيان اين‌که در بعضی برهه های زمانی، به مرزهايی رسيديم که تعيين کننده و سرنوشت ساز بوده و احيانا نظام به خطر افتاده است، يادآورشد: در غائله ۱۸ تير سال ۷۸ و قضيه فتنه ۸۸ آن روزها، چيزی که حرکت ها را شکست و توطئه ها را خنثی کرد، شورای هماهنگی بود.در روز ۲۳ تير، شورای هماهنگی بود که مردم را به صحنه کشيد، البته همه کمک کردند. مقام معظم رهبری که همواره همه جا پيشاپيش کارها بوده اند. همچنين صدا و سيما هميشه بوده، ولی آن مجموعه ای که ۲۳ تير مردم را به خيابان کشيد و کار را تمام کرد، شورای هماهنگی تبليغات اسلامی بود.

جنتی ادامه داد: در قضيه فتنه سال ۸۸ نيز، کاملا معلوم بود که هدف براندازی نظام است، که به اسم تقلب در انتخابات شروع شد. اين کار در کشورهای ديگر شده بود و دو سه مورد هم موفق شده بودند. تصور کردند در ايران هم اين کار قابل انجام است، لذا خيابان ها را شلوغ کردند و تظاهرات راه انداختند در حدی که تقريبا زلزله ای به وجود آمد و بسياری وحشت کردند و احساس نااميدی در آنها پيدا شد و گمان کردند که کار اين نظام مردمی تمام شده است. اما آمدن مردم در روز ۹ دی ، همه آتش ها را خاموش کرد. اين هنر شورای هماهنگی تبليغات اسلامی است.

او گفت: يک قدم جلو بودن از همه و در پيشاپيش حرکت کردن واقعا قابل تمجيد است و نشان همانی است که آقا فرمودند؛ نشانه بصيرت، هوشياری و به روز بودن شوراست.شورای هماهنگی تبليغات اسلامی هميشه لحظه ها را در نظر داشته و با درک اينکه چه می گذرد و بايد چه برخوردی با جريان‌های موجود داشته باشد، اقدام نموده است. اين عملکرد شورا، هم هوشياری، هم حرکت سريع و اقدام عاجل می طلبد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016