سه شنبه 14 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
16 مرداد» معاون روحانی: دولت با تفکیک جنسیتی در محیط کار مخالف است
پرخواننده ترین ها

فرمانده سپاه: معنی ندارد زن و مرد در ادارات با یکدیگر بخندند

17653.jpg
محسن کاظمینی٬ فرمانده سپاه تهران بزرگ خواستار اجرای طرح «تفکیک جنسیتی» در تمام سازمان‌ها و ادارات شده و گفته «معنایی ندارد که خواهران و برادران در محیط کار در کنار یکدیگر بنشینند و پرده‌های حیا را کنار بزنند.»

به گزارش سایت سپاه تهران٬ آقای کاظمینی در همایش «زن، جامعه، تعالی» گفته «در کنار این حضور زنان در جامعه باید به مسائل شرعی آن نیز توجه ویژه‌ای داشت.»

این فرمانده سپاه با اعلام اینکه آمار طلاق میان شاغلان در ایران «نگران کننده» است از «نارضایتی» عموم خانواده‌ها از اشتغال زنان «در نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف» خبر داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اجرای طرح «تفکیک جنسیتی» در شهرداری تهران که با مخالفت تلویحی دولت حسن روحانی مواجه شده در هفته‌های اخیر جنجال به پا کرده است.

محافظه‌کاران تندرو با حمله به دولت روحانی به خصوص وزارت کار باعث عقب‌نشینی دولت در این زمینه شده‌اند و فرمانده سپاه تهران نیز در این خصوص واکنش نشان داده است.

کاظمینی گفته «چرا باید بعد از ۳۵ سال یکی از سازمان‌های ما بیان کند که می‌خواهیم تفکیک جنسیتی را رعایت کنیم ویک عده هم ناراحت شوند و علیه این طرح موضع بگیرند.»

وی افزوده «چرا هنوز در ادارات و سازمان‌های ما زن و مرد باید در کنار هم نشسته باشند و هیچ معنایی ندارد که این افراد از صبح با یکدیگر بگویند و بخندند و پرده‌های حیا را کنار بزنند.»

این فرمانده سپاه همچنین با انتقاد از دولت‌های گذشته گفته که این دولت‌ها «مانع از تشکیل وزارتخانه امربه معروف و نهی از منکر شده‌اند.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016