چهارشنبه 15 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

هواپیمای مسافربری با اسکورت جنگنده‌های بریتانیایی به زمین نشست

به گزارش بی‌بی‌سی٬ روز سه‌شنبه، ۱۴ مرداد (۵ اوت) پلیس شهر منچستر بریتانیا، اعلام کرد که یک هواپپمای مسافربری خطوط هواپیمایی قطر از نوع ایرباس ای ۳۰-۳۳۰ با ۲۶۹ مسافر و ۱۳ خدمه، با اسکورت جت‌های جنگنده نیروی هوایی بریتانیا در فرودگاه این شهر به زمین نشسته است.

این هواپیما از دوحه، پایتخت قطر، پرواز کرده بود.


براساس گزارش پلیس، پس از اینکه هواپیما به زمین نشست، یکی از مسافران هواپیما توسط ماموران پلیس به خارج از هواپیما منتقل شد.

این شخص بعدا به اتهام اظهارات غیرواقعی در مورد وجود بمب در هواپیما بازداشت شده تا تحت پیگرد قرار گیرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس گزارشها سایر سرنشینان هواپیما سالم هستند و به گفته یکی از سخنگویان فرودگاه منچستر، مسافران هواپیما "به طور معمول" از هواپیما خارج شدند.

قبل از به پرواز درآمدن هواپیماهای نیروی هوایی، به خلبان هواپیما اطلاع داده شده بود که احتمال دارد "وسیله‌ای مشکوک" در هواپیما باشد.

در بیانیه پلیس آمده است که هنوز مقامات امنیتی نمی‌دانند که آیا این هواپیما خطری را متوجه امنیت بریتانیا می‌کرد یا نه اما "کاملا ضروری بوده که با این موضوع به شکل شرایط کامل اضطراری برخورد شود."

ماموران پلیس و سایر نهادهای مربوطه در فرودگاه منچستر مستقر هستند و فعالیت فرودگاه به حالت عادی ادامه دارد. پلیس تاکید داشته است که این واقعه نباید باعث نگرانی مردم شود.

پرواز هواپیماها در فرودگاه منچستر حدود ۲۵ دقیقه به تعلیق درآمد ولی بر اساس گزارشها، اکنون وضعیت به حالت عادی برگشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016