جمعه 17 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

دادسرای رسانه به شکایت مسیح علی‌نژاد رسیدگی نمی کند

سحام - گیتی پورفاضل وکیل دادگستری گفت: دادسرای رسانه شکایت مسیح علی نژاد بر علیه وحید یامین پور را رسیدگی نمی کند.

این وکیل پایه یک دادگستری که وکالت پرونده خانواده ستار بهشتی را نیز برعهده دارد به سحام گفت: ما اصلا حکم دادگاه برعلیه تنها متهم پرونده مرحوم ستار بهشتی را قبول نداریم و به نشانه اعتراض حتی حاضر نشدیم به جلسات دادگاه برویم، به این حکم هم اعتراض نخواهیم کرد، چرا که از ابتدا معتقد بودیم قتل ستار، «قتل عمد» بوده و قتل «شبه عمد» را به هیچ عنوان قبول نداریم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در خصوص شکایت مسیح علی نژاد از وحید یامین پور در خصوص ساخت برنامه توهین آمیز «بیست و سی» نیز گفت: پرونده شکایت موکلم به شعبه ۴ دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع شده، امابازپرس پرونده هیچ تلاشی برای رسیدگی به این پرونده نمی کند و این موضوع تعجب ما را برانگیخته است.

گیتی پورفاضل همچنین در خصوص آخرین وضعیت سید سراج الدین میردامادی، روزنامه نگار اصلاح طلب که اکنون بیش از سه ماه است که در زندان است، گفت: ما به حکم ۶ سال حبس سراج الدین میردامادی اعتراض کرده ایم و منتظر جلسه دادگاه تجدید نظر هستیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016