سه شنبه 21 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
16 فروردین» پرونده معاون احمدی‌نژاد به دادگاه کیفری تهران ارجاع شد
پرخواننده ترین ها

اخبار ضد و نقیض از محکومیت سنگین محمدرضا رحیمی معاون اول دولت احمدی نژاد

HOKHMESAngMAN.JPG
به گزارش پارسینه، در تازه ترین اخبار پیرامون معاون اول جنجالی دولت سابق، سایت جهان نیوز دقایقی قبل خبر داد محمدرضارحیمی معاون اول احمدی نژاد به ۵ سال حبس و بازگرداندن مبلغ ۸ و نیم میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شده است.

اما در تازه ترین واکنش، وکیل رحیمی در گفتگو با خبرگزاری ایلنا این خبر را تکذیب کرد و گفت: اخیرا مراجعه‌ای به شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران داشتم که به من اعلام شد تا کنون حکمی برای موکلم صادر نشده و قاضی رسیدگی کننده در حال انشای حکم است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وکیل معاون اول دولت دهم با انتقاد از اینگونه فضاسازی‌های رسانه‌ای، اظهار کرد: معاون دادگاه کیفری استان تهران به بنده اعلام کرد که حکم بدوی دادگاه آقای رحیمی در اواخر مرداد صادر خواهد شد. از این رو برخی رسانه‌ها با دامن زدن به برخی شایعات و انتشار مطالب کذب به دنبال جلب خواننده بیشتر هستند.

وی با ابراز امیدواری برای اینکه موکلش از اتهامات تبرئه شود، گفت:‌ باید جرمی به اثبات برسد تا بتوان برای متهم مجازات جزای نقدی و رد مال در نظر گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016