دوشنبه 27 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

۷.۵ ميليون نفر بی سر و صدا سبد کالا می گيرند

عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بيان اينکه طبق اعلام مسئولان وزارت کار، اکنون به صورت بی سر و صدا به ۷ ميليون و پانصد هزار نفر سبد کالا تعلق می گيرد، گفت: دولت با تعيين سقف درآمدی برای خانوارها يارانه پردرآمدها را حذف کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خانه ملت احمد اميرآبادی فراهانی گفت: درخواست ما ازدولت، اجرای قانون است، در قانون بودجه سال ۹۳ آمده که دولت يک سقف درآمدی برای خانوار تعيين و درآمد های بيشتر از آن را، از دريافت يارانه محروم کند.

نماينده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اما متاسفانه دولت تاکنون اقدام قابل توجهی را در راستای شناسايی و حذف اقشار مرفه از دريافت يارانه نقدی انجام نداده است.

او همچنين در رابطه با اقدامات صورت گرفته از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تخصيص سبد کالا به خانوارهای کم در آمد گفت: طبق اعلام مسئولان اين وزارتخانه، اکنون به صورت بی سر و صدا به ۷ ميليون و پانصد هزار نفر سبد کالا تعلق می گيرد، اما آنچه مهم است اينکه، طبق قانون سال ۹۳ ،نبايد به تمام افراد يارانه نقدی پرداخت می شد، در صورتيکه اکنون تمامی ثبت نام کنندگان، يارانه نقدی را با ميزان ثابت دريافت می کنند.

عضو کميسيون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس با انتقاد از اينکه پرداخت يارانه نقدی بدون تعيين سقف درآمدی است، گفت: قانون گذار اين وظيفه را بر عهده دولت نهاده و دولت بايد هر چه زودتر به فکر تعيين تکليف اين موضوع باشد، چرا که دير يا زود بايد اقشار مرفه از دريافت يارانه نقدی محروم و قانون به صورت کامل اجرا شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016