پنجشنبه 30 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
18 خرداد» اعلام ختم رسيدگی به پرونده محمدرضا رحيمی
پرخواننده ترین ها

احتمال صدور حکم محمدرضا رحيمی در اوايل شهريور

سرپرست دادگاه کيفری استان تهران گفت: اميدواريم حکم مربوط به پرونده محمدرضا رحيمی اوايل شهريور ماه صادر شود.

محسن افتخاری در گفت‌وگو با ايسنا، درباره صدور رأی پرونده معاون اول دولت دهم تا پايان مرداد ماه اظهار کرد: تا ۳۱ مرداد ماه شور در مورد پرونده معاون اول دولت دهم به پايان می‌رسد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی ادامه داد: اميدواريم که حکم مربوط به اين پرونده اوايل شهريور ماه از سوی قاضی سيامک مدير خراسانی رئيس شعبه ۷۶ دادگاه کيفری استان تهران صادر شود.

به گزارش ايسنا، دادستانی تهران روز شنبه چهاردهم دی ۱۳۹۲ با انتشار بيانيه‌ای اعلام کرده بود که از محمدرضا رحيمی تحقيق به عمل آمده و در حال حاضر با صدور قرار وثيقه‌ مناسب و تأمين آن، آزاد است.

سخنگوی قوه قضاييه نيز در نشست خبری ۱۲ اسفند در پاسخ به سئوالی درباره صحت صدور قرار مجرميت يکی از مسئولان دولت سابق در پرونده‌های بيمه و ارز و وجود ۲۵ يا ۲۹ عنوان اتهامی برای او، گفت: اصل موضوع صحيح است و قرار مجرميت برای اين فرد صادر شده است، اما از تعداد اتهامات مطلع نيستم و در صورت اطلاع هم نمی‌توانستم بيان کنم.

سرپرست دادگاه‌های کيفری استان تهران يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ از صدور کيفرخواست برای محمدرضا رحيمی خبر داده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016