شنبه 1 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

وزیر ارتباطات: دولت روحانی هیچگاه قول نداده آنچه قبلا فیلتر شده را باز کند

IMG13172307.jpg
دیگربان - محمود واعظی٬ وزیر ارتباطات با اعلام اینکه دولت حسن روحانی «قولی» مبنی بر رفع فیلترینگ نداده٬ از شرکت‌های خصوصی خواسته شبکه‌های اجتماعی جایگزین طراحی و راه‌اندازی کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر٬ آقای واعظی پنجشنبه (۳۰ امرداد) در جمع خبرنگاران در تبریز گفته «دولت روحانی هیچگاه قول نداده است که آنچه قبلا فیلتر شده را باز کند.»

وی همچنین اضافه کرده که «دولت تلاش می‌کند که آنچه را که مردم کشور با آن موافق {شبکه‌های اجتماعی مثل فیس‌بوک} نیستند به آن‌ها عرضه نشود.»

وزیر ارتباطات افزوده «در کشور ما خانواده‌ها توجه ویژه‌ای به مسائل اخلاقی دارند و خود نیز از در اختیار قرار دادن برخی سایت‌های غیر مجاز و باز شدن آن‌ها رضایت نخواهند داشت.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


واعظی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام تلویحی رفع فیلتر نشدن شبکه‌های اجتماعی در ایران از شرکت‌های خصوصی و دانشگاه‌ها خواسته شبکه‌های اجتماعی جایگزین طراحی کنند.

مقام‌های دولت حسن روحانی در یک سال گذشته بار‌ها گفته‌اند با فیلتر شبکه‌های اجتماعی مخالف هستند٬ اما به نظر می‌رسد سخنان واعظی عقب‌نشینی از شعار‌های سابق دولت یازدهم باشد.

دولت یازدهم با گذشت بیش از یک سال از فعالیت خود تاکنون نتوانسته بسیاری از شعار‌های روحانی در حوزه‌های فرهنگی٬ سیاسی و اجتماعی را محقق کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016