جمعه 7 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

دختران موسوی: از نام آنها سوء‌استفاده می‌کنند

دختران موسوی با انتشار متن مشترکی در صفحات فیس بوک خود، مواضعی را که اخیرا در برخی شبکه های اجتماعی به میرحسین موسوی نسبت داده شده، تکذیب کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش کلمه، در روزهای اخیر مطلبی از قول عضو یکی از احزاب سیاسی نقل می شود که مواضعی را در قبال عملکرد دولت به مهندس موسوی نسبت داده است.

این موضوع اعتراض دختران موسوی و رهنورد را برانگیخته و آنها درباره رفتار این سوء استفاده گران نوشته اند: از سویی منش محصورین را مورد نقد منفی قرار می دهند و از سوی دیگر از نام آنها استفاده می کنند.

در متنی که از سوی فرزندان میرحسین منتشر شده، تاکید شده که هیچ نقل قولی از موسوی مورد تایید نیست، مگر آنکه در سایت کلمه یا صفحات شخصی آنها در فیس بوک منتشر شود.

متن کامل این تکذیبیه را در ادامه بخوانید:

دوستان گرامی، لطفا توجه بفرمایید

با توجه به برخی از نقل قولها و اخبار (در باب تایید و یا تکذیب افراد و یا حرکت ها و یا عبارت و جمله هایی که متضمن نظر آنهاست) ، که از پدر و مادر محصور ما در روزهای اخیر در بعضی صفحات شخصی یا عمومی اینترنت و یا در سخنرانی ها منتشر شده است، ما دختران مهندس موسوی هرگونه نقل قول از جانب ایشان را مگر آن بخش که در سایت کلمه و یا صفحات شخصی ما در فیس بوک منتشر گردد بطور جدی تکذیب میکنیم.

در روزهای اخیر متاسفانه شاهد فعالیت های جهت دار بعضی افراد در این زمینه بوده ایم. به نظر می رسد که فعالیت های اخیر توسط این افراد و در راستای مصالح یا جلب افکار عمومی که با یاران همیشه همراه جنبش سبز همدلی دارند، ، یا دلایل مبهم دیگر باشد. افرادی که از سویی منش محصورین را مورد نقد منفی قرار می دهند و از سوی دیگر از نام آنها استفاده می کنند.

طبیعیست بهترین راه برای شنیدن حرف افراد و واقعیات قرار دادن امکان صحبت و بیان نظرات در اختیار خود آنها و سپس ما سه فرزند ایشان است که علاوه بر دسترسی به ایشان به حفظ امانت آنها که در دستمان است فارغ از هر منفعتی، متعهدیم.

به هرحال با توجه به وضعیت موجود شرایط خاص محصورین و حساسیت ها به صحبتهای ایشان در جامعه و فضای سیاسی خواهشمندیم از ذکر و و پخش نقل قولهایی که جز مرجع خبری ذکر شده انتشار می یابد پرهیز گردد تا مورد سو استفاده احتمالی قرار نگیرد.

به امید آزادی و برخورداری محصورین از حقوق اجتماعی و انسانی و همچنین آزادی آنها و همه محبوسین به ظلم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016