شنبه 8 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

اولاند: احتمال دعوت ايران به کنفرانس مقابله با داعش

رييس‌جمهور فرانسه گفت: احتمال دارد از ايران برای شرکت در کنفرانس بررسی چگونگی مقابله با داعش و به‌کارگيری اقدامی مشترک برای مقابله با آن دعوت به‌عمل آورد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايسنا، فرانسوا اولاند، رييس‌جمهور فرانسه که پيش‌تر پيشنهاد برگزاری کنفرانس برای بررسی راه‌های مقابله با دولت اسلامی عراق و شام (داعش) را داده بود گفت که دعوت ايران برای شرکت در اين کنفرانس را مورد بررسی قرار می‌دهد.

به نوشته روزنامه وال‌استريت ژورنال، رييس‌جمهوری فرانسه در اين‌باره گفت: ايران می‌تواند يکی از اعضای اين کنفرانس برای بررسی چگونگی مقابله با شورشيانی باشد که خود را دولت اسلامی می‌نامند اگرچه فرانسه هنوز ايران را برای برنامه‌ی هسته‌ای‌اش تحت فشار قرار می‌دهد.

اولاند در گفت‌و‌گو با سفيران فرانسه يادآور شد اين يک حقيقت است که بحران عراق نشان داده تمايلات ما هميشه در مسيرهای جداگانه‌ای قرار ندارند.

رييس‌جمهور فرانسه اخيراً از جامعه‌ی بين‌الملل خواست تا ائتلافی بزرگ را برای مقابله با شورشيان افراطی در خاورميانه به‌ويژه عراق و سوريه تشکيل دهند چون تهديدات اين گروه‌ها تنها به اين منطقه محدود نمی‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016