پنجشنبه 13 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

دفع حملات دزدان دريايی به نفتکش ايرانی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی نيروی دريايی ارتش، دزدان دريايی از بامداد امروز در سه مرحله و در موقعيت های مختلف قصد ربايش يک فروند نفتکش ايرانی را داشتند که در تمامی مراحل ناوگروه سی و يکم نيروی دريايی ارتش تيم های تکاوران خود را به موقعيت ها اعزام و دزدان دريايی را متواری کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



اين حملات که توسط بيش از دوازده فروند قايق دزدان دريايی در فواصل زمانی مختلف و به مدت بيش از هشت ساعت به طول انجاميد، در محدوده خليج عدن و تنگه باب المندب رخ داد که کارکنان غيور ناوگروه سی و يکم نيروی دريايی ارتش در همه موارد آنها را فراری دادند.

با توجه به فروکش کردن اوضاع طوفانی دريا و مساعد شدن وضعيت جوی، امکان تردد قايق ها در محدوده خليج عدن و شمال غربی اقيانوس هند فراهم شده و دزدان دريايی در اقدامی که نشان از سازمان يافته بودن حملات دارد از اين فرصت استفاده کرده و مجموعه فعاليت های خود را افزايش داده اند. به گونه ای که طی يک هفته در ۴ مورد کشتی های عبوری کشورمان را مورد تعرض و حمله قرار داده و در تمامی موارد حضور به موقع و اجرای عمليات دقيق ناو گروه سی و يکم نيروی دريايی ارتش مانع از دسترسی آنها به اين کشتی ها شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016