چهارشنبه 19 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

آغاز عملیات انصارحزب‌الله برای منکوب مفسدین

n00015923.jpg
دیگربان - عبدالحمید محتشم٬ دبیرکل «انصار حزب‌الله» از آغاز فعالیت رسمی ۲۰ گروه میدانی این گروه خبر داد و اعلام کرد «انصار حزب‌الله با عملیات گسترده٬ مفسدان را منکوب و حامیانشان را حذف خواهد کرد.»

آغاز به کار ۲۰ گروه میدانی «انصار حزب‌الله» در زمینه امر به معروف و نهی از منکر روز دوشنبه (۱۸ شهریور) در دیدار برخی از اعضای این گروه با خانواده علی خلیلی در تهران اعلام شده است.

سایت رسمی «انصار حزب‌الله» نوشته فعالیت این گروه‌های ۱۰ نفره بی‌آنکه رسانه‌ای شده باشد٬ آغاز شده و ادامه پیدا خواهد کرد.

محتشم نیز در این دیدار گفته «قصد بر این است شیوه انجام عملیات به گونه‌ای باشد که مفسدان را که به دلیل فضای تسامح حکومتی تجری یافته اند٬ منکوب و حامیان آنان را از صحنه حذف شوند.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در عین حال افزوده «میدان عمل {انصار حزب‌الله} در تهران بسیار وسیع و حجم عملیات بالا خواهد بود.»

مدیر مسئول هفته نامه «یالثارات» اضافه کرده «به اذن خدا نامعادله غلط جاری که بر اساس آن وزن مفسدین و حامیان آنان در جامعه به ضرر متدینین تغییر یافته را دگرگون خواهیم کرد.»

IMG_0755.jpg
به گفته وی «اگر ما به مقابله با این جریان برنخیزیم، این جریان مفسد خواهد بود که در برابر حزب الله خواهد ایستاد.»

از سرگیری فعالیت‌های میدانی «انصار حزب‌الله» با واکنش مقام‌های وزارت کشور مواجه شده به طوری که این مقام‌ها اعلام کرده‌اند چنین فعالیت‌هایی نیز به مجوز وزارت کشور دارد.

۱۳ امرداد ماه نیز «انصار حزب‌الله» با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که اجرای «فریضه» امر به معروف و نهدی از منکر منوط «به توافق و یا عدم توافق هیچ ارگانی نیست.»

گشت‌های موتوری انصار حزب‌الله از اول تیر ماه در پارک‌ها، مراکز خرید و معابر شهر تهران و برخی شهر‌های ایران آغاز شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016