یکشنبه 23 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
17 شهریور» آغاز دادگاه تجديدنظر فاطمه هاشمی
27 مرداد» پايان چهارمين جلسه دادگاه مهدی هاشمی
پرخواننده ترین ها

آخرين وضعيت پرونده مهدی و فاطمه هاشمی رفسنجانی

وکيل خانواده هاشمی آخرين وضعيت پرونده مهدی و فاطمه هاشمی را تشريح کرد.

محمود عليزاده طباطبايی در گفتگو با مهر، درباره آخرين وضعيت پرونده مهدی هاشمی گفت: تاريخ يازدهمين جلسه دادگاه هنوز به ما اعلام نشده است و ما منتظر اعلام دادگاه هستيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی در خصوص روند رسيدگی به پرونده نيز گفت: همان طور که پيش از اين نيز اعلام کردم جلسات محاکمه به صورت غيرعلنی برگزار می شود و ما نمی توانيم درباره جزئيات آن اطلاع رسانی کنيم.پرونده در مرحله دفاعيات است و هنوز نمی توان زمان مشخصی برای پايان دادگاه اعلام کرد.

محاکمه مهدی هاشمی در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب و به رياست قاضی مقيسه برگزار می شو که تاکنون ۱۰ جلسه از محاکمه برگزار شده که ۹ جلسه آن به رياست قاضی مقيسه و يک جلسه به رياست قاضی سراج بود.

محمود عليزاده طباطبايی در ادامه در خصوص آخرين وضعيت پرونده فاطمه هاشمی نيز گفت: دادگاه تجديدنظر هفته گذشته برگزار شد و هنوز نتيجه دادگاه به ما اعلام نشده است.

وی افزود: قاعدتا در اين هفته رای دادگاه بايد صادر شود.

فاطمه هاشمی ششم شهريورماه سال ۹۲ به اتهام انتصاب مطالب خلاف واقع به روسای قوه قضائيه و مقننه به شعبه ۱۲ بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه احضار و حدود يک ماه بعد برای او قرار مجرميت صادر و پرونده به شعبه اول دادگاه انقلاب ارسال شد. دادگاه وی ۱۸ دی ماه سال گذشته برگزار و قاضی او را به ۶ ماه حبس تعزيری که به مدت ۲ سال تعليق شده است محکوم کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016