سه شنبه 1 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
20 شهریور» عفو بین‌الملل خواستار آزادی فوری غنچه قوامی شد
پرخواننده ترین ها

پرونده غنچه قوامی به دادگاه انقلاب ارسال شد


غنچه قوامی شهروند انگليسی ايرانی‌الاصل روز ۳۰ خرداد سال جاری به منظور تماشای مسابقه واليبال به ورزشگاه آزادی مراجعه کرده بود که در آنجا دستگير و ساعاتی بعد آزاد شد. وی چند روز بعد برای پس گرفتن لوازم شخصی خود اقدام کرده بود که دوباره بازداشت شد.

مادر غنچه قوامی از ارسال پرونده دخترش به دادگاه انقلاب اسلامی تهران خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سوسن مشتاقيان در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار کرد: گمان می‌کرديم امروز (سه‌شنبه) وقت ملاقات است به زندان اوين مراجعه کرديم اما در آنجا به ما گفتند که پرونده به دادگاه انقلاب ارسال شده و برای ملاقات بايد از اين مرجع اجازه بگيريد.

وی افزود: به همين منظور امروز به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب مراجعه کرديم ولی ظاهرا شعبه تعطيل بود؛ لذا بايد روز ديگری به اين شعبه مراجعه کنيم.

مشتاقيان با بيان اينکه هنوز به طور دقيق از اتهام دخترم اطلاعی ندارم درباره اظهارات سخنگوی قوه قضاييه مبنی بر بی‌ارتباط بودن اين پرونده به ورزش گفت: دختر من در جريان بازی واليبال بازداشت شد؛ بنابراين به آن ربط پيدا می‌کند.

به گزارش ايسنا، غنچه قوامی شهروند انگليسی ايرانی‌الاصل روز ۳۰ خرداد سال جاری به منظور تماشای مسابقه واليبال به ورزشگاه آزادی مراجعه کرده بود که در آنجا دستگير و ساعاتی بعد آزاد شد. وی چند روز بعد برای پس گرفتن لوازم شخصی خود اقدام کرده بود که دوباره بازداشت شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016