جمعه 4 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

خلبان زن اماراتی در حملات علیه داعش شرکت کرد

مقامات امارات متحده عربی تایید کرده اند اولین خلبان زن نیروی هوایی این کشور در نبرد هوایی علیه گروه موسوم به دولت اسلامی شرکت کرده است.
140925211446_female_pilot_uae_640x360_afp.jpg
به گزارش بی‌بی‌سی٬‌ عکس‌های تازه متشر شده از سرگرد مریم المنصوری در جت اف-۱۶ نشان می دهد که او عملیات جنگی یک گروه هواپیما را در روز پنجشنبه هدایت کرده است.

در حالی که امارات متحده عربی یک کشور بسیار محافظه‌کار است، این امر یک تلاش پیشتازانه برای اجازه دادن به زنان جهت دست‌یابی به شغل‌های سطح بالاست.
خالد، پسر شاهزاده سلمان از خانواده سلطنتی سعودی نیز در این حمله هوایی شرکت داشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


یک مقام اماراتی که در خصوص شرکت سرگرد منصوری در عملیات هوایی اظهار نظر می‌کرد به خبرگزاری فرانسه گفت: " وقتی خانم سرگرد را برای سوخت‌گیری از یک منبع هوایی فراخواندند، یک افسر ائتلاف غرب شگفت‌زده شد."

اخبار مربوط به ماموریت این خلبان زن، شبکه‌های اجتماعی را هیجان زده کرده است به طوری که توفانی توئیتری با شعار "زن روز" و با هشتگ "زن آزادی" در ستایش وی به راه افتاده است.

مسلمانان افراطی خشمگین او را متهم به اعمال "جنایت‌کارانه" کرده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016