پنجشنبه 10 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

درگیری دو نماینده ، مجلس را متشنج کرد

ایرنا - این درگیری لفظی زمانی آغاز شد که کمال الدین پیرموذن نماینده اردبیل پشت تریبون قرار گرفت و نطق خود را ارائه کرد. ابراهیم آقامحمدی که در جایگاه هیات رییسه حضور داشت پس از پایین آمدن پیرموذن از پشت تریبون به سمت وی آمد و با ناسزاگویی به او اعتراض کرد.

IMG14003891.jpg
ناسزاگویی های آقامحمدی به پیرموذن لحظاتی ادامه یافت تا این که نمایندگان اطراف این دو نماینده جمع شدند و آنان را به صندلی هایشان هدایت کردند.

سپس پیرموذن به سمت آقامحمدی رفت که دوباره نماینده خرم آباد از جای خود برخاست و ناسزا گفت. در این هنگام مهرداد بذرباش عضو هیات رییسه به جمع آنان آمد و آنان را از هم جدا کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سپس کمال الدین پیرموذن نماینده اردبیل خطاب به خبرنگاران گفت که آقای آقامحمدی بیمار بود و برای نطق نیامد و از این رو من جای او نطق کردم.

اما علیرضا خسروی نماینده سمنان گفت که ظاهرا پیرموذن بدون هماهنگی با آقامحمدی و هنگامی که وی برای دقایقی در جلسه علنی مجلس حضور نداشت، نام آقامحمدی را پاک می کند و نام خود را برای نطق می نویسد که این باعث عصبانیت آقامحمدی شد.

نماینده سمنان در عین حال از تبدیل شدن ناسزاگویی به امری عادی در مجلس انتقاد کرد و گفت که این کار خوبی نیست و باید جلوی آن گرفته شود.

IMG_2523.jpg
آقامحمدی: از پیرموذن شکایت کردم
نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت : از کمال الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل به دلیل رفتار امروزش ، به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کردم و در بیرون از مجلس نیز به قوه قضاییه شکایت خواهم کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016