یکشنبه 20 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

"سه مقام ارشد نيروی انتظامی" در سقوط هواپيما در زاهدان کشته شدند

يک مقام آگاه به خبرگزاری ايرنا گفته است که هفت سرنشين هواپيمای نيروی انتظامی ايران که درمنطقه کورين زاهدان سقوط کرد،‌کشته شده اند. خبرگزاری فارس نيز می گويد:« سردار صادقی از معاونين بازرسی ناجا، سرهنگ خرسندی از پليس پيشگيری و سرهنگ درودگر از معاونت عمليات ناجا جزو سرنشينان اين هواپيما بوده اند.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رادیو فردا ـ اين مقام آگاه به خبرگزاری جمهوری اسلامی، ايرنا،‌گفته است:‌ اين گروه شنبه ۱۹ مهرماه برای بررسی حادثه سراوان با يک فروند هواپيما نيروی انتظامی از تهران عازم زاهدان بودند که در ارتفاعات سبز پوشان منطقه چاه رحمان از توابع بخش کورين شهرستان زاهدان بر اثر سقوط هواپيما کشته شدند.

طبق اين گزارش اين هواپيما از نوع توربو کوماندور نيروی انتظامی دارای سه کادر پرواز و چهار سرنشين بوده است.

خبرگزاری مهر نيز با تاييد هويت سه تن از مقام های نيروی انتظامی گفته است : با کشف لاشه هويت و اجساد کشته شدگان اين حادثه ، تحقيقات درباره شناسايی علت سقوط هواپيما آغاز شد.

طبق اين گزارش،‌ اين هواپيمای نيروی انتظامی ساعت ۲۰ و ۳۰ شنبه ۱۹ مهرماه تهران را به مقصد زاهدان ترک کرده بود و ساعتی پس از پرواز و در نزديکی زاهدان از رادار محو شد.

خبرگزاری مهر اضافه کرده است: با اطلاع موضوع يه نيروهای هلال احمر ۲۵ تيم راهی محل ناپديد شدن هواپيما شده و پس از ساعت ها جستجو ، لاشه هواپيما را در ارتفاعات سبزپوشان ، خوالی معدن مس در زاهدان کشف کردند.

گزارش ها حاکی است که کارشناسان با حضور در محل حادثه در جستجوی جعبه سياه هواپيما هستند.

در همين حال، پيشتر يک منبع آگاه در سازمان امداد و نجات به خبرگزاری فارس گفته بود که احتمال انفجار اين هواپيما در آسمان وجود دارد.

گزارش رسانه های ايران حاکی است که اين افسران ارشد نيروی انتظامی قرار بود برای بررسی حملات اخير به نيروی انتظامی در استان سيستان و بلوچستان به زاهدان بروند.

شامگاه چهارشنبه در حمله افراد مسلح به خودروی گشتی نيروی انتظامی در سراوان، سه نفر از ماموران انتظامی کشته شدند .

همچنين به گزارش خبرگزاری مهر صبح پنجشنبه نيز در حمله افراد مسلح به پاسگاه آسپيچ در حومه شهرستان سراوان يک درجه دار نيروی انتظامی نيز کشته شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016