چهارشنبه 23 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

صدور رواديد روسيه برای تجار ايرانی

سفير روسيه در ايران از تسهيل شرايط صدور رواديد روسيه برای تجار ايرانی خبر داد و اظهار اميدواری کرد که ايران نيز هر چه سريع‌تر در اين زمينه آخرين اقدامات را انجام و پاسخ نهايی را ارائه دهد تا در نهايت قراردادی امضا شود و مشکلاتی که سفرا در اين زمينه دارند، برطرف شود.

به گزارش ايسنا، لوان جاگريان در همايش کاربردی تجارت با روسيه که امروز - چهارشنبه - در مرکز همايش‌های بين‌المللی صدا‌وسيما برگزار شد، با بيان اين‌که بازار روسيه بازاری پيچيده‌ای است و مشکلات زيادی دارد، گفت: با توافقات صورت گرفته و مذاکرات خوبی که داشتيم به طور قطع چشم انداز خوبی را پيش‌بينی می‌کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اين‌که منتظر يک هيات روسی برای ادامه رايزنی‌ها هستيم، گفت: فکر می کنم وظيفه عمده ما اين است که شرايط مساعدی را برای بسط و توسعه همکاری‌های اقتصادی ايجاد کنيم. چون مشاهده می‌شود که تجار در زمينه صدور رواديد گله‌مندند.

سفير روسيه در ايران تاکيد کرد: در حال حاضر شاهد تحريم‌هايی ضد روسيه هستيم و کشورهای غربی اين تحريم‌های يک جانبه را اعمال کرده‌ و می‌گويند که اگر مطابق با سياست‌های آن‌ها عمل کنيم تحريم‌ها را لغو می‌کنند ولی ما هرگز از هيچ کشوری خواهش نکرديم که اين تحريم‌ها را لغو کند.

وی ادامه داد: اين را قبول داريم که کشور ما از تحريم‌ها يکجانبه ضرر می کنند ولی کشورهای اروپايی و آمريکايی نيز از اين موضوع ضرر می بينند.

جاگريان ادامه داد: کشورهای اروپايی براساس فشار سنگينی که ايالت متحده آمريکا به آن‌ها وارد کرد به تحريم عليه کشور ما اقدام کردند ولی ما می‌توانيم اين مشکلات را برطرف کنيم و در نهايت آن کشورها هستند که ضرر می‌بينند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016