پنجشنبه 24 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

جزئيات خسارت زلزله به مورموری

مدير کل بحران استان ايلام از مجروح شدن ۶ تن در زلزله ۵.۶ ريشتری مورموری خبر داد و گفت: در پی اين زلزله خساراتی نيز به بخش‌های مسکونی وارد شده است.

احمد کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران‌(ايسنا)، منطقه ايلام، درباره آخرين وضعيت زلزله ۵.۶ ريشتری مورموری در استان ايلام خاطرنشان کرد: برابر آمار دانشگاه علوم پزشکی در پی اين زلزله تنها ۶ تن مصدوم شده‌اند که وضعيت تمامی آنان رضايت‌بخش است و تنها دو نفر در بيمارستان بستری هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



او با بيان اين که مسير مورموری به دهلران و محور مورموری به دشت عباس در پی ريزش کوه مسدود شده بود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده محور مورموری به دهلران به طور کامل بازگشايی شد و محور مورموری به دشت عباس نيز تا ساعاتی ديگر به طور کامل بازگشايی می‌شود.

مدير کل بحران استان ايلام با بيان اين که به تعدادی از واحدهای مسکونی نيز در پی اين زلزله خساراتی وارد شده اظهار کرد: تيم‌های ارزياب در محل هستند و پس از بررسی‌های لازم ميزان دقيق اين خسارات اعلام می‌شود.

کرمی درباره اسکان اضطراری اين افراد خاطرنشان کرد: در شورای بحران مصوب شد تا از فردا چادرهای امدادی در اختيار اين افراد قرار بگيرد.

وی درباره وضعيت آب و برق مناطق اظهار کرد: جريان آب و برق در مناطق زلزله زده برقرار است و مشکلی در اين خصوص رخ نداده است.

مديرکل بحران استان ايلام گزارش دقيق از ميزان خسارات اين حادثه را منوط به بررسی تيم‌های ارزياب از مناطق کرد و افزود: فرماندار نيز در محل حادثه حاضر شده و تمامی تيم‌ها و دستگاه‌های امدادی تا ۴۸ ساعت آينده در آماده‌باش کامل هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016