پنجشنبه 24 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

پايان هشتمين دور مذاکرات جامع هسته ای در وين

تهران-ايرنا- هشتمين دور مذاکرات جامع هسته ای با حضور هيات های ايران و ۱+۵ و به رياست محمدجواد ظريف وزير امورخارجه و کاترين اشتون مسوول سياست خارجی اتحاديه اروپا که در شهر وين برگزار شده بود، پايان يافت.

به گزارش خبرنگار ايرنا، مذاکرات ايران و با تمام اعضای ۱+۵ به درخواست ايران و بعد از پايان مذاکرات سه جانبه وزرای خارجه ايران و آمريکا و مسوول سياست خارجی اتحاديه اروپا امروز (پنج شنبه) حدود ساعت ۱۳ به وقت تهران در شهر وين اتريش برگزار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پيش از آغاز اين مذاکرات جامع، گفت و گوهای دوجانبه بين ايران و روسيه در سطح معاونان وزرای خارجه با حضور سيد عباس عراقچی و مجيد تخت روانچی و ريابکوف از ساعت ۸ و ۳۰ دقيقه صبح امروز به وقت وين آغاز شد.

کاترين اشتون،محمدجواد ظريف و جان کری روز گذشته (چهارشنبه) در وين سه دور مذاکرات فشرده برگزار کردند.

هشتمين دور مذاکرات جامع هسته ای با حضور هيات های ايران و ۱+۵ از روز سه شنبه در وين آغاز شد.

محمدجواد ظريف و تيم مذاکره کننده هسته ای بامداد سه شنبه ۲۲ مهر ماه به منظور انجام رايزنی های دو و سه جانبه در ادامه گفت و گوها برای دستيابی به توافقنامه جامع هسته ای راهی وين شدند که همان روز معاونان ظريف، جان کری و کاترين اشتون نماينده اتحاديه اروپا در گروه ۱+۵ در دو نوبت صبح و عصر در هتل پله کوبورگ شهر وين به گفت وگو در خصوص حل اختلافات موجود بر سر توافق جامع پرداختند.

همان شب نيز ظريف و اشتون حدود يک ساعت و نيم در اين زمينه گفت وگو کردند و ادامه گفت وگوها بر سر ميز شام ادامه يافت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016