شنبه 3 آبان 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
2 آبان» دستور روحانی برای تسریع در شناسایی عاملان اسید پاشی
پرخواننده ترین ها

نام و تصویر یکی دیگر از قربانیان اسیدپاشی اصفهان منتشر شد

معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست صبح جمعه از یکی از مصدومین واقعه اسید پاشی و خانواده وی در بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان عیادت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان محیط زیست، صبح امروز دکتر معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از خانم مرضیه ابراهیمی مصدوم واقعه اسید پاشی در اصفهان عیادت کرد و روند درمان وی را از تیم درمانی جویا شد.

Marziyeh-Ebrahimi-Ebtekar.jpg

در این دیدار که پدر و همسر خانم ابراهیمی نیز حضور داشتند، معاون رئیس جمهور ضمن ابلاغ سلام و ییام دکتر روحانی ریاست جمهوری مبنی بر رسیدگی به وضعیت ایشان و پیگیری موضوع تا ریشه کنی اینگونه اتفاقات در کشور، برای بهبود مصدوم ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت در مقابل این حرکت جنایت آمیز و غیر قابل قبول، همه دولتمردان ابراز تاسف کرده و خواهان برخورد جدی هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دکتر ابتکار رسیدگی به این واقعه را یکی از موارد دستور کار هیأت دولت در جلسه آتی اعلام کرده و اظهار داشت که گزارش این دیدار را شخصا در جلسه دولت مطرح خواهم کرد.

خانم مرضیه ابراهیمی مصدوم این واقعه نیز ضمن ابراز قدردانی از همه کسانی که از سراسر کشور نسبت به وی ابراز محبت کرده اند، به خصوص از کادر درمانی بیمارستان تشکر نموده و درخواست کرد تا برای بازگشت سلامتی اش دعا کنند.

دکتر ابتکار نیز ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی کامل برای این مصدوم جوان، از کادر پزشکی بیمارستان تشکر کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016