شنبه 3 آبان 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

"اقدام برخی رسانه‌ها در ارتباط‌دادن اسيدپاشی‌ با بدحجابی‌ در هيئت نظارت بر مطبوعات بررسی می‌شود"


خبرگزاری تسنيم: عضو ناظر مجلس در هيئت نظارت بر مطبوعات مشی برخی رسانه‌ها را که اسيدپاشی را به بدحجابی و آمران به معروف نسبت می‌دهند، مغاير با امنيت ملی دانست و گفت: اين موضوع را در هيئت نظارت بر مطبوعات بررسی خواهيم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حسن کامران نماينده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و عضو ناظر مجلس در هيئت نظارت بر مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنيم، با بيان اينکه اسيدپاشی‌ها ربطی به با حجاب و بدحجابی ندارد، گفت: به طور مثال خانواده ابراهيمی که دخترشان قربانی اسيدپاشی شده است، يک خانواده ارزشی و حزب‌اللهی هستند که پدر و پسر خانواده سابقه حضور در جبهه دارند و اصلا موضوع بدحجابی نبوده است.

وی در انتقاد از مشی برخی رسانه‌هايی که اسيدپاشی‌ها را به "بدحجابی" و "آمران به معروف" ربط می‌دهند، اظهار داشت: اين جرايد مريض هستند که با تيتر کردن يک موضوع خلاف واقع، آب به آسياب دشمن می‌ريزند.

عضو کميسيون امنيت ملی مجلس اسيدپاشی را اقدام خبيثانه‌ای دانست و تصريح کرد: ما ضمن محکوميت اسيدپاشی از مسئولان می‌خواهيم تا با عاملان اين کار خبيثانه برخورد کنند، اما اين کار دليل نمی‌شود که عده‌ای بخواهند سوء استفاده کنند.

عضو ناظر مجلس در هيئت نظارت بر مطبوعات، مشی اين رسانه‌ها در مورد اسيدپاشی‌ها را مغاير امنيت ملی عنوان کرد و افزود: اين اقدام برخی رسانه‌ها باعث تشويش اذهان عمومی و مغاير امنيت ملی است که بايد با آنها برخورد شود، لذا در جلسه آينده هيئت نظارت بر مطبوعات پيشنهاد بررسی اين موضوع را مطرح خواهم کرد تا به آنها رسيدگی شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016