چهارشنبه 7 آبان 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

هشدار صریح احمد خاتمی: هاشمی به بازی ادامه دهد٬ سکوتم را می‌شکنم

466917_714.jpg
دیگربان - احمد خاتمی به اکبر هاشمی رفسنجانی هشدار داد اگر به «بازی‌های» رسانه‌ای درباره انتخابات ریاست مجلس خبرگان رهبری ادامه دهد «سکوت» خود را شکسته و «راز و رمز‌های» وی را فاش خواهد کرد.

آقای خاتمی این هشدار را پس از تکذیب اظهاراتش مبنی بر تمایل نداشتن اکبر هاشمی رفسنجانی برای ریاست مجدد بر مجلس خبرگان رهبری به رئیس مجمع تشخیص مصلحت داده است.

این عضو مجلس خبرگان رهبری دو روز پیش گفته بود هاشمی نامزد پست ریاست این مجلس نخواهد شد که روز گذشته یک منبع نزدیک به هاشمی اظهارات خاتمی را تکذیب کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سایت هاشمی رفسنجانی نیز در واکنش به این اظهارات اعلام کرده هاشمی گفته اگر کسانی که صلاحیت ریاست مجلس خبرگان را ندارند نامزد این پست شوند٬ وی نیز در این انتخابات شرکت خواهد کرد.

ساعاتی پس از این موضع‌گیری احمد خاتمی گفته دنبال «جنجال» نیست و نمی‌خواهد «راز و رمز» مخالفت هاشمی رفسنجانی با برخی از اعضای مجلس خبرگان رهبری را فاش کند.

خاتمی اضافه کرده در حال حاضر قصد ندارد نام نامزد‌های مورد حمایت هاشمی برای تصدی بر ریاست مجلس خبرگان را اعلام کند٬ اما اگر «بازی‌های رسانه‌ای» وی ادامه یابد٬ سکوتش را خواهد شکست.

احمد علم‌الهدی دیگر عضو مجلس خبرگان رهبری هم در دفاع از احمد خاتمی گفته هر کس برای ریاست خبرگان نامزد شود از نظر هاشمی «ناصالح» است.

علم‌الهدی افزوده درست نیست فقهای مجلس خبرگان رهبری را افرادی «ناصالح» نامید.

پس از مرگ محمدرضا مهدوی‌کنی٬ رئیس سابق مجلس خبرگان رهبری٬ تلاش‌های دو جریان هاشمی و خامنه‌ای برای انتخاب رئیس جدید این مجلس وارد فاز جدیدی شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016