جمعه 9 آبان 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

علم‌الهدی: عوامل برخی رسانه‌ها و لامذهب‌ها باید بازداشت شوند

احمد علم‌الهدی خواستار برخورد با تعدادی از رسانه‌ها و بازداشت برخی افراد «لامذهب» در ارتباط با ماجرای اسید‌پاشی‌ها شده و گفته بسیاری از معترضان تجمع‌کننده به اسید‌پاشی «منافق» بوده‌اند.

آقای علم‌الهدی خطاب به مقام‌های قضایی گفته برخی روزنامه‌های «جاسوس»٬ «مزدور» و «زنجیره‌ای» در نحوه پوشش اخبار اسید‌پاشی‌ها مرتکب «جرم» شده‌اند که باید با آنها به طور جدی برخورد شود.

وی همچنین خواستار بازداشت افراد «لامذهبی» شده که با «ژست آکادمیک» که در این وقایع به آمران به معروف و ناهیان از منکر «توهین» کرده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این روحانی محافظه‌کار بسیاری از تجمع کنندگان مقابل دادگستری اصفهان را «منافقانی» دانسته که مدارک «جاسوسی» آنها موجود است.

علم‌الهدی اضافه کرده عوامل رسانه‌هایی که در اسید‌پاشی همسو با «جاسوس‌ها» عمل کرده‌اند نیز باید بازداشت شوند.

کاظم صدیقی٬ امام جمعه موقت تهران هم اسید‌پاشی‌ها را «توطئه‌ای» دانسته که نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی باید هر چه سریع‌تر عامل یا عاملان آن را شناسایی و بازداشت کنند.

وقایع اسید‌پاشی‌های اصفهان با اظهارات رسمی مقام‌های قضایی٬ انتظامی و امنیتی مبنی بر دست داشتن «دشمنان» در این وقایع هم‌‌چون سایر پرونده‌ها به انحراف کشیده شده است.

عامل یا عاملان این وقایع تاکنون دستگیر نشده‌اند٬ اما مقام‌های جمهوری اسلامی با قاطعیت می‌گویند اسید‌پاشی‌ها کار نهاد‌های جاسوسی غربی بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016