یکشنبه 11 آبان 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

احتمال ریاست «محمد سرافراز» بر صدا و سیما و بازگشت مدیران پیشین

zarghami-sarafraz.jpg
با افزایش احتمال ریاست محمد سرافراز بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، خبرهایی حاکی از بازگشت مدیران پیشین این سازمان منتشر شده است.

ب‌سایت تابناک در خبری «غیر رسمی اما تأیید شده» محمد سرافراز، معاون برون‌مرزی صدا و سیما را به عنوان جانشین عزت‌الله ضرغامی معرفی کرد.

بنابر گزارش تابناک به سبب اهمیت این سمت، رئیس جمهوری، حسن روحانی نیز تلاش کرده بود تا عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور را به عنوان یکی از گزینه مطرح کند.

سرافراز در دوره ۲۰ ساله مدیریتش بر معاونت برون‌مرزی صدا و سیما شبکه‌هایی همچون پرس تی وی، العالم و هیسپان تی وی را تأسیس کرد که اهمیت دیپلماتیک ویژه‌ای داشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بازگشت مدیران پیشین

این در حالی است که به گزارش روز شنبه ۱۰ آبان روزنامه ایران، از محمدرضا جعفری جلوه، علی‌اصغر پورمحمدی و حسین کرمی به عنوان گزینه‌های احتمالی معاونت سیما نام برده می‌شود.

کرمی که کارمند دانشگاه امیرکبیر است، چند سالی قائم مقام معاونت سیما در دوران ریاست عزت‌الله ضرغامی بود.

همچنین از محسن مهاجرانی که مدت‌ها از مدیران ارشد سازمان صدا و سیما بوده به عنوان قائم مقام احتمالی صدا و سیما نام برده می‌شود.

دوره ریاست ۱۰ ساله عزت‌الله ضرغامی به سر سازمان صدا و سیما نیمه آبان سال جاری به پایان می‌رسد.

پیش‌تر اختلاف بین صدا و سیما و دولت باعث قطع بخشی از بودجه این سازمان توسط دولت شده بود. این کسری بودجه صدا و سیما را «مجبور به افزایش سرسام آور حجم آگهی های بازرگانی کرد که نارضایتی گسترده بینندگان و انتقادات کارشناسان را در پی داشته است.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016