یکشنبه 11 آبان 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

گروه عراقی تندرو نزدیک به هاشمی شاهرودی در تهران: آمریکایی‌ها در عراق مورد هدف قرار می‌‌گیرند

90960bb1c149.jpg
اولین مصاحبه تفصیلی رهبران عصائب اهل الحق در ایران، طباطبایی: هر آمریکایی به جز اعضای سفارت را در عراق را هدف قرار می دهیم

دیگربان - گروه «عصائب اهل‌الحق» که مجوز فعالیت نظامی خود را از محمود هاشمی شاهرودی کسب کرده به طور رسمی اعلام کرد همه اتباع آمریکایی در خاک عراق را مورد هدف قرار خواهد داد.

محمد طباطبایی٬ معاون دبیرکل گروه «عصائب اهل‌الحق» این مطلب را در سفری که به ایران داشته در گفتگو با خبرگزاری دولتی ابنا بیان کرده است.

طباطبایی گفته این گروه همه آمریکایی‌های حاضر در عراق را هم‌چون اعضای گروه «داعش» مورد هدف قرار خواهد داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزوده تنها اعضای سفارت آمریکا در عراق از حملات نظامی این گروه مصون خواهند ماند.

«عصائب اهل‌الحق» نام گروهی نظامی در عراق است که با حمله آمریکا به این کشور فعالیت‌های خود را از سر گرفته و از سوی جمهروی اسلامی حمایت مالی و نظامی می‌شود.

مجوز «شرعی» فعالیت نظامی این گروه را محمود هاشمی شاهرودی٬ رئیس موقت مجلس خبرگان رهبری و آیت‌الله کاظم حائری صادر کرده‌اند.

«عصائب اهل‌الحق» اعلام کرده حضور نیرو‌های آمریکایی در عراق به نام «ائتلاف» در برابر «داعش» را به منزله اشغال خاک عراق می‌داند و با این نیرو‌ها وارد جنگ خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016