دوشنبه 19 آبان 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

در تماس تلفنی احمدی نژاد با خاتمی چه گذشت؟

تهران-ایسکانیوز: عضو بنیاد باران گفت: اخیرا تلاش هایی از سوی محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان به منظور برقراری ارتباط تلفنی و دیداری با شخصیت ها و چهره های شاخص جریان رقیب یعنی اصلاح طلبی صورت گرفته که می توان به نمونه دیدارش با آیت الله سید حسن خمینی در مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی اشاره داشت.

عضو بنیاد امید ایرانیان درباره دیدارها و ارائه درخواست از سوی احمدی نژاد با برخی شخصیت های سیاسی اصلاح طلب برای انتخابات آینده اظهار داشت: وی شخصا و یا با واسطه به برخی چهره های اجتماعی و فرهنگی اصلاح طلب تماس گرفته و از آنها درخواست کرده تا در انتخابات آینده در لیست انتخاباتی وی قرار گیرند.

رسولی گفت: جریان سیاسی اصلاح طلبان و شخصیت های شاخص این جریان همچون حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی، عارف و... هوشمندتر از آنند که بازیگر چنین کارگردانی شوند و هیچگاه تلاش های احمدی نژاد در زمینه جلب نظر جریان اصلاح طلب به سوی خود به سرانجام نخواهد رسید و شاید طیف های کوچک، بی نام و نشان و مدعی این جریان سیاسی جذب عناصری با جاذبه های مالی- انتخاباتی احمدی نژاد شوند اما استراتژی همگرایی وی با اصلاح طلبان یک سرنوشت منتهی به شکست است.

عضو بنیاد باران به تماس های اخیر احمدی نژاد با چهره های شاخص جریان اصلاح طلب اشاره و خاطرنشان کرد: دفتر وی تماسی را با دفتر حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی لیدر اصلاح طلبان داشته اما هیچ حساسیت و واکنشی نسبت به این تماس ها از طرفین نشان داده نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جوانفکر: حضور احمدی نژاد در انتخابات مجلس معلوم نیست
جوانفکر در گفتگو با ایسکا و در پاسخ به این پرسش که آیا محمود احمدی نژاد در انتخابات آتی مجلس و یا ریاست جمهوری شرکت می کند گفت: باید صبر داشته باشید تا خودشان اعلام کنند.وی سخنگو ندارد و خودش اگر لازم باشد این موضوعات را اعلام خواهد کرد.

وی در پاسخ به ارتباط محمود احمدی نژاد با تشکل هما و مجموعه ساختمان ولنجک گفت: ارتباط موسسه هما را با آقای احمدی نژاد تکذیب می کنم. آقای احمدی نژاد با این موسسه ارتباطی ندارد.

اخیرا تلاش هایی از سوی محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان به منظور برقراری ارتباط تلفنی و دیداری با شخصیت ها و چهره های شاخص جریان رقیب یعنی اصلاح طلبی صورت گرفته که می توان به نمونه دیدارش با آیت الله سید حسن خمینی در مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی اشاره داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016