دوشنبه 19 آبان 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

مهندس هسته ای ایران در شرق دمشق ترور شد

iriSYriaNuclear.jpg
العربیه - رامی عبدالرحمان رئیس دیده بان حقوق بشر سوریه روز دوشنبه 10 نوامبر در گفت و گو با العربیه اعلام کرد که یک مهندس هسته ای ایرانی از جمله پنج کارشناس هسته ای کشته شده در شرق دمشق است.

لینک به گزارش رویترز در ای باره

روز گذشته پنج کارشناس هسته ای از جمله یک ایرانی بوسیله افراد ناشناس در شرق دمشق کشته شدند. این پنج نفر در مرکز پژوهش های علمی در منطقه برزه در شمال دمشق فعالیت می کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عبدالرحمان افزود:« ظاهرا عملیات کشته شدن این پنج نفر از پیش برنامه ریزی شده بود، چرا که افراد مسلح که هنوز هویت آنها مشخص نشده است، بدون آنکه با نیرویی درگیر شوند، کارشناسان هسته ای را هدف قرار دادند. »

رئیس دیده بان حقوق بشر سوریه بیان داشت که این پنج نفر به منظور استتار یک خودروی عادی را مورد استفاده قرار می دادند. همچنین هیچ نیروی امنیتی از آنها محافظت نمی کرد.

عبدالرحمان خاطر نشان کرد که این حادثه عمق همکاری میان ایران و رژیم سوریه، نه تنها در زمینه های امنیتی و نظامی بلکه در زمینه های علمی و هسته ای را فاش کرد.

وی فعالیت رژیم سوریه در زمینه های سلاح هسته ای به دلیل ضعف این رژیم در پی بحران کنونی را بعید دانست


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016